پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
سعید حجاریان در این نامه توجه همایون را به ارزش والای پدر در بهره گیری از اسلاف و هنرمندان معاصر آواز و موسیقی و تأسیس مکتب خود توجه داده و مرحوم استاد را نماینده فرهنگی منطقه‌ای دانسته که افغان و ترک و عرب و کرد هم با آواز‌های وی مأنوس و سرمست و عشق ورزی میکرده اند.
شعار سال: یکی از مخاطبان جماران در خصوص نامه اخیر سعید حجاریان به همایون شجریان مطلبی را ارسال کرده که متن آن در پی می‌آید: «نامه اخیر سعید حجاریان به همایون شجریان واکنش‌های مختلفی را خصوصا در میان اصولگرایان در پی داشته است.

به نظر من وجه سیاسی تسلیت کمترین اهمیت را داشت. سعید حجاریان در این نامه توجه همایون را به ارزش والای پدر در بهره گیری از اسلاف و هنرمندان معاصر آواز و موسیقی و تأسیس مکتب خود توجه داده و مرحوم استاد را نماینده فرهنگی منطقه‌ای دانسته که افغان و ترک و عرب و کرد هم با آواز‌های وی مأنوس و سرمست و عشق ورزی میکرده اند.

قبول دارم که لحن نویسنده در نامه نصیحت گونه است و در عین حالی که شناخت و اشراف خود را از وضعیت موسیقی به رخ کشیده نیاز موسیقایی جامعه برای زنده ماندن و ادامه راه و تنظیم دستاورد‌های آوازی و گسترش آن را از فرزند خلف یادآوری کرده است. باید ببینیم رابطه نویسنده با حضرت استاد و خانواده ایشان تا چه حد نزدیک بوده که به خود جرأت داده تکالیفی را بر همایون عزیز بار کند.»
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جماران ،تاریخ انتشار:3آبان1399،کدخبر:-، jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
همایون واقعا میتونه خیلی خیلی رشد کنه و به درجات بالایی برسه ولی ما مردم هم در به بالا رسوندن این فرد به جایگاهی که میخواد هم سهم داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین