پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۰۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
مهدی رسول‌پناه، خبر از دعوای بازیکنان پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده نیز می‌دهد و جدایی محسن ربیع‌خواه را هم زیر سر شجاع خلیل‌زاده می‌داند. او در ادامه حرف‌هایی هم درباره مازندرانی‌ها می‌زند و فیلم به پایان می‌رسد. پایان فیلم اما، آغازی است بر پایان ریاست دندانپزشک وزیر ورزش بر مهمترین باشگاه فوتبال ایران.
شعار سال: «الان تنها آدم سم باشگاه، همین شجاع است. همه باهاش دعوا هستند.» فیلم با این جملات مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس آغاز می‌شود و همینگونه تند و زننده هم ادامه پیدا می‌کند. مهدی رسول‌پناه، خبر از دعوای بازیکنان پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده نیز می‌دهد و جدایی محسن ربیع‌خواه را هم زیر سر شجاع خلیل‌زاده می‌داند. او در ادامه حرف‌هایی هم درباره مازندرانی‌ها می‌زند و فیلم به پایان می‌رسد. پایان فیلم اما، آغازی است بر پایان ریاست دندانپزشک وزیر ورزش بر مهمترین باشگاه فوتبال ایران.

عذرخواهی مهدی رسول پناه

انتشار فیلم صحبت‌های سرپرست پرسپولیس، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها داشت. ناراحتی هواداران پرسپولیس و همچنین حمایت محسن ربیع‌خواه و احمد نوراللهی از شجاع خلیل‌زاده، باعث شد تا رسول‌پناه از مردم مازندران عذرخواهی کند و صحبت‌هایش در این فیلم را تقطیع شده بداند.

او درباره این فیلم گفت: «بخش‌های زیادی از این صحبت‌ها تقطیع شده است و متاسفانه با هدف تخریب باشگاه پرسپولیس این فایل‌ها منتشر شده و قطعا از عوامل تصویربرداری مخفیانه و انتشار این فایل در مراجع قضایی اقامه دعوا می‌شود. ارادت ما به مردم همه استان‌های کشور به ویژه مردم مازندران روشن است و نه تنها هیچ قصدی برای اساعه ادب به مردم مازندران نبود بلکه در آن لحظه وقتی خبرنگار وسط صحبت‌های من اسم مازندران را می‌آورد، ناخودآگاه تکرار می‌کنم و اگر برداشت توهین از این صحبت‌ها صورت گرفته از مردم اصیل و بزرگوار مازندران عذرخواهی می‌کنم.»
 
................

انتشار فیلم دوم مهدی رسول پناه


هنوز هوادارن پرسپولیس در شوک حرف‌های رسول‌پناه بودند که فیلم دیگری از او در شبکه‌های مجازی منتشر شد. فیلمی که ادامه فیلم اول بود و در آن مدیرعامل پرسپولیس با ادبیاتی سخیف، علیه یحیی گل‌محمدی، احمد سعادتمند و شیخ دیاباته، صحبت‌هایی را مطرح می‌کند.


رسول پناه در ابتدای این ویدیو از برخورد قاطعش با یحیی گل‌محمدی بعد از مطرح کردن استعفایش می‌گوید و اینکه این برخورد او (با ادبیاتی عجیب) باعث عقب‌نشینی یحیی شده است.

او در ادامه این ویدئو، احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق آبی‌های تهران را با لفظی منشوری مورد خطاب قرار می‌دهد که مجبور به بستن قرارداد‌هایی با ارقام بالا با بازیکنان استقلال و خصوصا وریا غفوری شده است.


سرپرست پرسپولیس در انتهای ویدئوی دوم، پای شیخ دیاباته را هم به ماجرا باز می‌کند. رسول‌پناه مدعی می‌شود که دیاباته از او خواسته تحت هر شرایطی به پرسپولیس برود. رسول‌پناه در این ویدیو می‌گوید دیاباته به او اعلام کرده بود حاضر است با ۴۰۰ هزار دلار به پرسپولیس بیاید.


استعفای رسول پناه


رسول‌پناه، که بعد از انتشار ویدئوی اول، تلاش کرده بود توپ را به زمین رسانه‌ها بیندازد، با انتشار ویدئوی دوم، گوشه رینگ قرار گرفت و مجبور به استعفا شد. او با انتشار متنی استعفایش را تقدیم دوست و بیمار قدیمی خودش یعنی وزیر ورزش و جوانان کرد.

رسول پناه در متن استعفایش نوشت: «مردم شریف ایران، هواداران عزیز پرسپولیس. خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علی‌رغم همه سختی‌ها، تحدید‌ها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، به‌ویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی‌سازی برسانم. امروز و پس از حاشیه‌های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود. لازم می‌دانم از سوتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان‌نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش‌هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آن‌ها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهی‌شان تشکر کنم و از آن‌ها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند. همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیئت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت‌ها و کمک‌هایشان، صمیمانه سپاسگزارم.»


واکنش نماینده مجلس به صحبت‌های رسول پناه

صحبت‌های عجیب رسول‌پناه، صدای نماینده‌های مجلس را هم درآورد. احسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس، یکی از نماینده‌هایی بود که به حرف‌های سرپرست مستعفی سرخ‌ها واکنش نشان داد. او در این باره گفت: «اظهارات و ادبیات رسول‌پناه حیرت‌برانگیز بود و در شأن مدیریت یک باشگاه پرطرفدار نیست.»

تعداد بازدید : 5


صحبت‌های مددی علیه رسول پناه


آقای دندانپزشک، حرف‌های جالبی درباره دیاباته و باشگاه استقلال زده که باعث شد تا احمد مددی، سرپرست جدید آبی‌های پایتخت، به آن‌ها واکنش نشان دهد.

او در خصوص حرف‌های رسول‌پناه درباره دیاباته گفت: «دیاباته شماره تلفن آقای رسول‌پناه را از کجا پیدا کرده؟ و سوال دوم من این است که او (رسول‌پناه) انگلیسی یا فرانسوی بلد است؟ مگر قانون منع به کارگیری بازیکنان در ایران نیست؟ چگونه قرار بود دیاباته به پرسپولیس برود؟ با همه احترام به آقای رسول‌پناه فکر می‌کنم این حرف سندیت ندارد.»

................

کریم باقری: لطفا استعفا بده


کریم باقری، بی‌شک، یکی از مهمترین ارکان موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده است. او در این سال‌ها تلاش کرده تا در حیطه وظیفه خودش فعالیت کند، اما صحبت‌های جنجالی رسول‌پناه، باعث شد تا کریم باقری هم از او بخواهد از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا دهد.

او در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام نوشت: «اقای رسول‌پناه لطفا استعفا بدین، شاید شما مدیر خوبی باشین، ولی نه برای فوتبال و نه برای پرسپولیس. تا دیر نشده و تا وضع از این بدتر نشده برین.»

کمپین برای بازگشت گرشاسبی و طاهری به پرسپولیس


هواداران پرسپولیس، دل خوشی از رسول‌پناه نداشتند و بعد از استعفای او، در شبکه‌های مجازی کمپین بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس را راه انداخته‌اند. آن‌ها از وزیر ورزش و نماینده‌های مجلس درخواست کرده‌اند تا گرشاسبی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کنند. آن‌ها معتقدند که گرشاسبی بهترین گزینه برای پرسپولیس است و سرخ‌ها با او می‌توانند قهرمان آسیا شوند.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس هم در واکنش به درخواست هواداران پرسپولیس، گفت: «هر زمان که وزیر ورزش و دیگر مسئولان صلاح بدانند برای خدمت به تیم محبوبم پرسپولیس با جان و دل آمادگی دارم.»

................

رسول پناه از کجا آمد؟


به ماجرای رسول‌پناه بازگردیم؛ فردی که به یک باره همه کاره پرسپولیس شد. اما سوال اینجا است که رسول‌پناه، چگونه سرپرست پرسپولیس شد؟ وزیر ورزش بر اساس چه معیاری، این فرد را به عنوان همه کاره بهترین باشگاه فوتبال ایران در سال‌های اخیر انتخاب کرد؟ این‌ها سوالاتی است که مسعود سلطانی‌فر باید به آن‌ها پاسخ دهد. چرا تیمی که در فوتبال ایران پوکر کرده و در سه سال گذشته، ۲ بار راهی فینال آسیا شده، باید توسط افرادی اداره شود که هیچ شناختی از فوتبال ندارند؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۹، کدخبر:-، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
باید زودتر از این ها وقتی یک مدیر داره نالایق بازی در میاره بندازنش بیرون تا اینطور باعث اروریزی نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اصلا مهم نيست ايشون شغلشون چي بوده مهم اينه كه مردم و تيم از رياست ايشون رضايت داشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین