پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
چندین لایه در ورای آسمان تهران آلودگی وجود دارد و در کوتاه مدت نمی‌توان امیدوار به بهبود کلی وضعیت هوای تهران داشت. حداقل ۲۰ روز باید وزش باد در این ارتفاع داشته باشیم تا بتوان گفت هوا بهبود یافته است.

شعار سال: افزایش تعداد روزهای آلوده در پاییز سال جاری با وجود تعطیلی های پی در پی در این فصل و خروج حجم زیادی از خودروها از پایتخت از یک سو و از سوی دیگر کاهش ترددها به دنبال شیوع کرونا و دورکاری برخی مشاغل از سوی دیگر به اندازه ای غیرعادی به نظر می رسد که چرایی آن شاید برای بسیاری از شهروندان جای سوال باشد.

اسماعیل کهرم، متخصص محیط زیست در این خصوص گفت: خودروهای پیر عامل اصلی آلودگی شهر تهران هستند. تهران امروزه 4 میلیون خودرو دارد و در ایام نوروز در یک مدت زمانی طولانی نیمی از این خودروها از پایتخت خارج می شود. در آن برهه زمانی به خوبی مشخص می شود که تا چه میزان آلودگی خودروها بر تهران موثر است.

او افزود: وزش باد زمانی موثر است که در ارتفاع 2500 تا 4000 متری بوزد که این آلاینده ها را که بخاطر سبک بودن به ارتفاعات بالا می روند را منتقل کند و از شهر خارج کند. ما به قدری آلودگی بر تهران تحمیل کرده ایم که چندین لایه در ورای آسمان تهران آلودگی وجود دارد و در کوتاه مدت نمی توان امیدوار به بهبود کلی وضعیت هوای تهران داشت. حداقل 20 روز باید وزش باد در این ارتفاع داشته باشیم تا بتوان گفت هوا بهبود یافته است.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری برنا، تاریخ انتشار 5 آبان 99 ، کد خبر : -، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
تسهيلاتي كه براي تعويض خودرو ها ميدن اصلا به صرفه نيست براي همين راننده هاي تاكسي اصلا استقبال نميكنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
کجاست طرح تعویض خودروها؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
خودروهای پیر وقتی راهی برای جوان شدن نداشته باشن همین میشه دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین