پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۹۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
چند شبی است که حضور میلاد کیانی خواننده عرصه پاپ که برای مخاطب چندان شناخته شده نیست در یکی از مهمترین باکس‌های سریال‌های شبانه مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته است. خواننده‌ای که نه فقط تیتراژ این سریال را خوانده که حتی در آن به ایفای نقش هم پرداخته و این حجم از حضور او آنقدر موجب حیرت شده است که برخی از آن به عنوان یک رپورتاژ آگهی یاد کرده‌اند!
شعار سال:چند شبی است که حضور میلاد کیانی خواننده عرصه پاپ که برای مخاطب چندان شناخته شده نیست در یکی از مهمترین باکس‌های سریال‌های شبانه مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته است. خواننده‌ای که نه فقط تیتراژ این سریال را خوانده که حتی در آن به ایفای نقش هم پرداخته و این حجم از حضور او آنقدر موجب حیرت شده است که برخی از آن به عنوان یک رپورتاژ آگهی یاد کرده‌اند!

هنوز مشخص نیست پشت پرده حضور این ناشناخته‌های عرصه موسیقی در قاب تلویزیون چه کسانی حضور دارند. با این حال لازم است تلویزیون در تریبون دادن به کسانی که بعدها تنها منبع رسمیت بخشی‌شان همین حضور رسانه‌ای خواهد بود با احتیاط بیشتری عمل کند.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
یعنی با پول این روزها میشه به راحتی یه سریال برات بسازن و تو تلویزیون هم نشونت بدن تا برات مخاطب بخرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
واقعا جای تاسف داره برای صدا و سیما که این همه پواکی شده و داره هرکاری برای بدست اوردن پول میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین