پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
پیرو برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، متاسفانه در کشور شاهد چند جریان خطرناک نظیر گره زدن روند اداره کشور به پیروزی بایدن (گرایش به سمت نامزد خاص)، خوابیدن بازار‌های اصلی تا مشخص شدن نتایج انتخابات (کاهش ریسک احتمالی)، ارایه تحلیل‌های غیر منطقی و سلیقه‌ای و مواردی همانند هستیم. متن پیوست، با رویکردی سلسله مراتبی اقدام به تحلیل وضعیت داخلی آمریکا و اثرات نتیجه‌های احتمالی بر بازار‌های گوناگون ایران و متغیر‌های کلان اقتصادی کشور، کرده است.
شعار سال: فایل پیوست متن، برای تحلیل اثر انتخابات امریکا بر اقتصاد ایران، در گام نخست، اقدام به جهت گیری های داخلی دو حزب جمهوری خواه و دموکرات نموده، پایگاه اجتماعی ترامپ و بایدن را بررسی کرده ، سیاست های امنیتی، نظامی و خارجی دو حزب را مورد تحلیل قرار داده، سناریوهای پیروزی و ترکیب مجلس را بیان نموده و ... ، اثرات این موارد را بر بازارهای مختلف بررسی کرده است. در گام بعدی، مواضع دو حزب اصلی در خصوص ایران مورد بررسی قرار گرفته ، نظر دو حزب در خصوص برجام و مذاکره با ایران بررسی شده و ....، در انتها هم  اثرات پیروزی هر کدام از دو حزب بر بازارهای اصلی ایران و متغییر های کلان اقتصادی تحلیل شده است.


پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین