پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۵۹۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
قرقاش در مصاحبه با این روزنامه آلمانی گفت که شما باید به سخنان ماکرون در سخنرانی‌اش به دقت گوش دهید، او نمی‌خواهد مسلمانان را در غرب منزوی کند و او کاملا حق دارد.

شعار سال: امارات متحده عربی از موضع «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه در برابر موج گسترده خشم مسلمانان علیه اهانت گستاخانه فرانسه و ماکرون به اسلام و پیامبر اکرم (ص) دفاع کرد.

«انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات امروز در مصاحبه با روزنامه «دی ولت» آلمان این موضوع را که ماکرون به دنبال اخراج و حذف مسلمانان است رد کرد.

قرقاش در مصاحبه با این روزنامه آلمانی گفت که شما باید به سخنان ماکرون در سخنرانی‌اش به دقت گوش دهید، او نمی‌خواهد مسلمانان را در غرب منزوی کند و او کاملا حق دارد.

این مقام اماراتی افزود که مسلمانان باید به شکل بهتری با یکدیگر متحد شوند و دولت فرانسه حق دارد در راستای مبارزه با افراط گرایی و محاصره اجتماعی به دنبال راهی باشد.

روز گذشته نیز «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی طی تماس تلفنی با امانوئل ماکرون، ضمن محکوم کردن حملات تروریستی اخیر در فرانسه، بر روابط دو جانبه در چارچوب مشارکت استراتژیک وعمق روابط بین دو کشور تاکید کرد.

ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی نیرو‌های مسلح امارات در این تماس تلفنی گفت: تعامل بین ملت‌ها باید از طریق ارتباط میان تمدن‌ها، فرهنگ‌ها و احترام متقابل باشد.

عربستان و امارات با واکنش دیرهنگام و سست خود نسبت به اهانت بی‌شرمانه فرانسه ضد اسلام و پیامبر اکرم (ص) با موجی از انتقادات مواجه شدند.

در همین ارتباط، پس از اهانت وقیحانه فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) بود که «خالد الفیصل» امیر منطقه مکه مکرمه با «لودویک بوی» سفیر فرانسه در عربستان دیدار کرد. رسانه‌های سعودی اعلام کردند که در این دیدار صحبت‌های «دوستانه» میان دو طرف رد و بدل شده است. بر این اساس، کاملاً واضح است که عربستان سعودی نمی‌تواند با اهانت‌های اخیر پاریس به ساحت پیامبر اسلام (ص) بی ارتباط باشد.

اقدام شبکه العربیه در توجیه فعالیت‌های ضد اسلامی ماکرون نیز مُهر تأییدی بر حمایت ریاض از پاریس در جنگ علیه اسلام است مسئله دیگری که در این زمینه حائز اهمیت به نظر می‌رسد، اقدام شبکه سعودی «العربیه» در توجیه اهانت فرانسه به ساحت پیامبر اسلام (ص) است. این شبکه در کمال وقاحت مدعی شد که اقدامات ضد اسلامی ماکرون در حمایت از مسلمانان فرانسه در برابر افراط گرایی انجام شده است! در واقع، این شبکه سعودی با هدف انحراف افکار عمومی از واقعیت‌های اهانت فرانسه به اسلام و مسلمانان، به توجیه تحرکات ضد اسلامی پاریس متوسل شده است.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: -، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
امارات رو جون به جونش کنی بازم یه کشور کوچیک غرب پرست و پول پرسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
امارات همیشه از غرب برای توهین هاش به اسلام حمایت میکرده این چیز جدیدی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
خاک بر سر بی غیرتشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
مثلا خودشون هم مسلمون هستند چجوری انقدر بی شرف شدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین