پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
انجمن جهانی GSMA به منظور پرورش و تسریع فرصت‌های دیجیتالی ملل مختلف سه تفاهم نامه با شرکت اقتصاد دیجیتال مالزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاکستان و انجمن مخابراتی جزایر اقیانوس آرام امضا کرد.
شعار سال:  انجمن جهانی GSMA به منظور پرورش و تسریع فرصت های دیجیتالی ملل مختلف سه تفاهم نامه با شرکت اقتصاد دیجیتال مالزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاکستان و انجمن مخابراتی جزایر اقیانوس آرام امضا کرد.
 
 خبر امضای این تفاهم نامه ها در کنفرانس مجازی سه روزه ای که رهبران و سیاست گذاران کسب و کار دیجیتال آسیا اقیانوسیه حضور داشتند، اعلام شدند.
 
جولیان جورمن، مدیر GSMA در منطقه آسیا اقیانوسیه در این باره گفت: همکاری میان صنعت دیجیتال و سیاست گذاران کلیدی توسعه جوامع دیجیتال در آسیا اقیانوسیه است و اکنون ضروری است ملل این منطقه شرایط اقتصاد پایدار برای دوران پس از کرونا را فراهم کنند.
 
او افزود: تفاهم نامه اخیر ما با مالزی، پاکستان و انجمن مخابراتی جزایر اقیانوس آرام نشان دهنده نحوه کمک رسانی ما به کشورهای این منطقه برای گذر از دوران تحول دیجیتال است.
 
در تفاهم نامه با مالزی، بر توانمندسازی مالزیایی ها با مهارت های دیجیتالی، ایجاد مشاغل دیجیتالی و پیشبرد سرمایه گذاری های بخش دیجیتال و نوآوری تاکید شده است.
 
در تفاهم نامه GSMA با پاکستان نیز آمده است که هر شهروند پاکستانی شرایط بهره مندی از یک سبک زندگی مستقل و پایدار فراهم و مدرن سازی سیاست ها و قوانین به منظور پیشبرد تحول دیجیتال اجرا شود.
 
GSMA امیدوار است با امضای تفاهم نامه با جزایر اقیانوس آران نیز فرایند ارایه راهکارهای نوآورانه و اقدامات صورت گرفته به سمت جامعه دیجیتال تسریع شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایستنا ، تاریخ انتشار:  14 آبان  1399  ، کدخبر:117760 ،www.ictna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین