پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
محمود نیلی احمدآبادی گفت:دانشگاه و صنعت به دنبال توسعه همکاری‌ها هستند و ما به دنبال این هستیم که یافته‌های دانشگاه اعم از فناوری در صنعت تبدیل به کسب و کار شود یعنی نیاز‌های صنعت را برآورده کند و صنعت هم به دلیل تقاضا برای پیشرو بودن نیاز به رقابت ملی و بین المللی دارد که باید به سمت فناوری‌های های پیشرفته بیاید.

شعار سال:محمود نیلی احمدآبادی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مرکز نوآوری تحول دیجیتال در فولاد که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: دانشگاه و صنعت به دنبال توسعه همکاری‌ها هستند و ما به دنبال این هستیم که یافته‌های دانشگاه اعم از فناوری در صنعت تبدیل به کسب و کار شود یعنی نیاز‌های صنعت را برآورده کند و صنعت هم به دلیل تقاضا برای پیشرو بودن نیاز به رقابت ملی و بین المللی دارد که باید به سمت فناوری‌های های پیشرفته بیاید.

وی تأکید کرد: فناوری‌هایی که در داخل کشور و در قالب فعالیت‌های دانشجویی رشد می‌کند می‌تواند نیاز صنعت را برطرف کند و ما می‌خواهیم این دو نیاز را به هم متصل کنیم.

رئیس دانشگاه تهران با بیان این که همکاری‌های گسترده‌ای با شرکت ملی مبارکه فولاد اصفهان شروع شده است گفت: ایجاد یک مرکز با استفاده از فناوری‌های دیجتیال در توسعه دیجیتال و نوآوری هم اکنون فعال است و دانشگاه تهران به عنوان دانشگاهی که در حوزه فعالیت‌های نوین به ویژه دیجیتال پیشرو است در سطح ملی و بین المللی می‌خواهد با بکارگیری ظرفیت پارک علم و فناوری، مراکز رشد و دانش نرمی که دارد به فولاد مبارکه اصفهان به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت فولاد در سطح بازار‌های جهانی کمک کند تا موجب توسعه فعالیت‌ها شود.

نیلی احمدآبادی با بیان این که استفاده از دانش و فناوری توسط دانشجویان دانشگاه تهران و بهره مندی از کارشناسان شرکت فولاد مبارکه اصفهان در قالب یک مرکز می‌تواند موجب توسعه علمی شود، افزود: این دانش و فناوری موجب تأمین نیاز‌های شرکت ملی فولاد در قالب توسعه فعالیت‌های پارک علم و فناوری می‌شود.

وی ادامه داد: ما یک زیست بوم و یک مرکز نوآوری را با حضور دانشجویان و دانش آموختگان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ایجاد کرده ایم و یک همکاری مشترک با شرکت فولاد مبارکه شکل گرفته است و می‌خواهیم یک ارزش افزوده بزرگ بوجود بیاوریم.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری ماین نیوز ،تاریخ انتشار:  13 خرداد 1399،کدخبر :50969،www.minews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین