پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
شاید چند ساعت، شاید چند روز، شاید هم چند هفته، اما دیگر قطعی است که ترامپ گورش را گم خواهد کرد؛ و به همراهش ترامپیست‌های ایرانی هم. آن‌ها که خیانتشان فقط با مجاهدین خلق در دهه شصت قابل مقایسه است. آن‌ها که چهار سال نوکری دشمن اجنبی را کردند و زندگی مردم ایران را هر روز سخت‌تر و سفره‌شان را فقیرانه‌تر کردند. کثافتها!
شعار سال:توئیت‌های علی علیزاده درباره برخی از حامیان وطنی ترامپ:

حتی اگر برانداز هستید «مستقل» باشید و مزدوری دولتهای اجنبی را نکنید. از سرنوشت ترامپیست‌های ایرانی عبرت بگیرید. تا پریروز خود را سوار بر تانک، فاتح تهران و وزیر و وکیل آینده ایران تصور میکردند، اما از پریشب مثل موشهای مرده‌ای که به به سطل آشغال تاریخ پرتاب شده باشند خفه خون گرفته‌اند.

روز حساب کشی از همه ترامپیست‌های ایرانی است. حساب کشی از آنها که این ۴سال فقر و فلاکت را بر ایرانیان تحمیل کردند تا خودشان حقوقهای چربشان را از پمپئو و بن سلمان بگیرند. حساب کشی از آنها که با «کارخانه‌های ترول» شان کاربران مستقل ضدتحریم را به قتل و تجاوز تهدید و با قداره کشی خفه‌شان کردند.

تحلیل پیروزی بایدن یا آینده مذاکره یا انتخابات هزار و چهارصد موضوع امروز  و این بزنگاه خاص تاریخی نیست. درباره چگونگی دفاع از منافع ملی ایران مقابل دشمنی‌های صاحب بعدی کاخ سفید بعدا حرف میزنیم.

اما امروز فاشیست واشنگتن سقوط کرده و خائنان مزدوری که این چهار سال به ترامپ برای تحریم ایرانیان و قتل فرماندهشان یاری رساندند باید محاکمه و مجازات شوند. هر لحظه در سیاست حاوی فرصت ها و چالشهایی است. و فرصت ویژه این لحظه این است که اجازه میدهد فضای ذهنی ایرانیان از رسوبات چهار سال جنگ روانی-رسانه‌ای از نوع ترامپ را  پاک کنیم. باید تمرکز را اینجا گذاشت و قبل از اینکه کاخ سفید نیروهای جدیدش را بازآرایی کرده و قبل از اینکه مزدوران وقت کنند و به استخدام ارباب جدید دربیایند باید صف شان را از هم گسست.  این لحظه خاص تاریخی موضوع اضطراری اینست.

کارمندان رسانه‌های سعودی و غربی هرگز نمیتوانند به ایران برگردند. اغلب فقط فارسی بلدند. مهارت دیگری هم ندارند. با اینحال از یک جراح انگلیسی بیشتر درآمد دارند. هر کاری جز رسانه فارسی‌ کنند درآمدشان یک سوم میشود. مسلما همه سعیشان را میکنند تا تحریمها برقرار و وضعیت ایران بحرانی و مردم ناراضی‌ بمانند تا کارشان را حفظ کنند

این چهار سال روزهای سختی داشتید؟ از نظر معیشتی حس کردید دارید له میشوید؟ به جایش مسیح علینژاد که تا پیش از ترامپ بیکار بود چهار سال طلایی داشت و سالی صد و سی هزار دلار  حقوق و چندصدهزار دلار بودجه گرفت و از منزل یک میلیون و هفتصد هزار دلاریش به عنوان سخنگوی خودخوانده مردم ایران هرروز خواهان تحریم بیشتر ایرانیان شد! نه می‌بخشیم نه فراموش می‌کنیم.

شاید چند ساعت، شاید چند روز، شاید هم چند هفته، اما دیگر قطعی است که ترامپ گورش را گم خواهد کرد. و به همراهش ترامپیستهای ایرانی هم. آنها که خیانتشان فقط با مجاهدین خلق در دهه شصت قابل مقایسه است. آنها که چهار سال نوکری دشمن اجنبی را کردند و زندگی مردم ایران را هر روز سخت‌تر و سفره‌شان را فقیرانه‌تر کردند. کثافتها!
 


پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه فرهیختگان
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
اين ها اگر تو دنيا اثار ظلم خودشون رو نبينن حتما در اون دنيا خواهند ديد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین