پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
ما ایرانی‌ها پشت فرمان پراید می‌نشینیم با سرعت و امنیت شورلت‌های امریکایی اظهار قدرت می‌کنیم و رانندگی می‌کنیم و سالی بیست هزار کشته می‌دهیم و از مرگ هم هراسی نداریم حالا هم جشن و عزا و مراسمات را محکم حفظ کرده‌ایم به انتشار ویروس کمک می‌کنیم از کره و ژاپن و استرالیا بیاموزیم. عزیزانمان را حفظ کنیم صبوری و سازش و تغییر رفتار راهکار نجات است.
شعار سال: ما ایرانی‌ها پشت فرمان پراید می‌نشینیم با سرعت و امنیت شورلت‌های امریکایی اظهار قدرت می‌کنیم و رانندگی می‌کنیم و سالی بیست هزار کشته می‌دهیم و از مرگ هم هراسی نداریم حالا هم جشن و عزا و مراسمات را محکم حفظ کرده‌ایم به انتشار ویروس کمک می‌کنیم از کره و ژاپن و استرالیا بیاموزیم. عزیزانمان را حفظ کنیم صبوری و سازش و تغییر رفتار راهکار نجات است.
 
 اندر حکایت ایران و امریکا اگر با یک نگاه ساختارشناسی به موضوع نگاه کنیم. دقیقا متوجه رفتار مردم و حاکمان اینگونه کشور‌ها می‌شوید. گربه را که خوب نگاه کنید متوجه می‌شوید که شباهت‌های فراوانی با پلنگ دارد، مثل او راه می‌رود، همان غرور را دارد، بیشتر اوقات نیز خودش را پلنگ فرض می‌کند و رفتارهایش مثل پلنگ است. همین روز‌ها به رفتار انتخاباتی مردم و کاندیدا‌ها در امریکا نگاه کنید، چقدر برای ما آشناست. به رفتار مردم این دو کشور در مواجهه با کرونا بنگرید، به آمار فوتی‌ها و مبتلایان نگاه کنید؛ چقدر در بی‌مبالاتی و بی‌توجهی به هم شبیه هستند. ایرانی‌ها مثل پلنگ مغرورانه رفتار می‌کنند، در حالی‌که توان گربه را دارند، چون روزگاری در عهد هخامنشی و ساسانی ابرقدرت بوده‌اند. هنوز هم همانگونه رفتار می‌کنند. این ویژگی را مردم ایتالیا و یونان و روسیه و ترکیه و مصر هم دارند؛ چون وارثان امپراتوری‌های کهن هستند. به رفتار رضاشاه نگاه کنید، با کودتای انگلیسی‌ها روی کار آمد، در پایان طرفدار آلمان‌ها شد. محمدرضا نیز با کودتای امریکایی‌ها به قدرت برگشت. بعد‌ها سخنانش را مرور کنید تا ببینید چقدر تغییر موضع داده حالا رفتار سایر ملل را هم ببینید. کره‌جنوبی و ژاپن و استرالیا را ببینید چه زیبا کرونا را مهار کرده‌اند. چینی‌ها هم که حکایت‌شان کماکان رمز آلود است؛ شاید دقت ما به این رفتارشناسی ما را به راهکار‌های بهتری برای همزیستی با این ویروس کرونا برساند. ما ایرانی‌ها پشت فرمان پراید می‌نشینیم با سرعت و امنیت شورلت‌های امریکایی اظهار قدرت می‌کنیم و رانندگی می‌کنیم و سالی بیست هزار کشته می‌دهیم و از مرگ هم هراسی نداریم حالا هم جشن و عزا و مراسمات را محکم حفظ کرده‌ایم به انتشار ویروس کمک می‌کنیم از کره و ژاپن و استرالیا بیاموزیم. عزیزانمان را حفظ کنیم صبوری و سازش و تغییر رفتار راهکار نجات است. کادر درمان خسته و رنجور شده‌اند. جنگمان به دراز کشیده سربازان حوزه درمان پرشمار آسیب دیده‌اند؛ یاری‌شان کنیم. درمانی نیست درمانش پیشگیری است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دیدارنیوز، تاریخ انتشار: 15 آبان 1399، کدخبر: 74991، www.didarnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
بهترين تحليلي بوت كه در اين چند ماه در زمينه اقتصاد ايران خوندم خيلي خوبه كه قدر اين افراد رو بدونيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین