پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
یک خبرگزاری انگلیسی مدعی است آژانس اتمی در گزارشی به اعضای خود، تایید کرده که تزریق اورانیوم به سانتریفیوژهای پیشرفته IR-2m در تاسیسات نطنز آغاز شده است.
شعار سال: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران تزریق «هگزافلوراید اورانیوم» به سانتریفیوژ‌های پیشرفته IR-۲m را آغاز کرده است.

خبرگزاری «رویترز» نوشت آژانس اتمی در گزارشی که روز سه‌شنبه به کشور‌های عضو ارائه داده و امروز به دست رویترز رسیده، نوشته است: «در تاریخ چهاردهم نوامبر ۲۰۲۰، آژانس تایید کرد که ایران تزریق UF۶ به آبشار ۱۷۴ سانتریفیوژ IR-۲m که اخیراََ در تاسیسات غنی‌سازی نطنز نصب شده را آغاز کرده است».

جزئیات بیشتری از این گزارش هنوز منتشر نشده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش پیشین خود که چهارشنبه هفته پیش منتشر شد، ادعا کرده بود ایران نخستین آبشار سانتریفیوژ‌های پیشرفته IR-۲m را تأسیسات هسته‌ای نظنز نصب کرده، اما هنوز تزریق اورانیوم را انجام نداده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: entekhab.ir، ۵۸۵۳۳۱
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
ایران باید با تموم قوا از این فرصت دو ماهه استفاده کنه و از برجام بیاد بیرون و خودش رو تقویت کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین