پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: زنان سرپرست خانوار در اولویت وام ودیعه مسکن و خانه‌های ارزان قیمت قرار دارند.
شعار سال: «معصومه ابتکار» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به پرسشی درباره حمایت از زنان سرپرست خانوار، با توجه به حوادثی که اخیرا برای بانوی بندرعباسی رخ داد، گفت: دکتر جهانگیری دستورالعملی دادند مبنی بر اینکه در چنین شرایطی تا قبل از اینکه وضعیت مسکن افراد مشخص نشده باشد، سرپناه و مسکنی که در آن حضور دارند، تحت هیچ شرایطی از آن‌ها گرفته نشود.  

ابتکار ضمن ابرازی امیدواری نسبت به اجرای این دستور گفت: امیدوارم این دستورالعمل اجرا شود و دیگر شاهد چنین مواردی برای زنان سرپرست خانوار نباشیم.  

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به دیگر دستورالعمل‌هایی که در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار وجود دارد، گفت: در دستورالعمل‌های قبلی مربوط به مسکن نیز زنان سرپرست خانوار در اولویت وام ودیعه مسکن قرار دارند. همچنین در اولویت دریافت مسکن ارزان قیمت نیز زنان سرپرست خانوار منظور شده‌اند.

ابتکار گفت: خوشبختانه این اقدام با وزارت مسکن و شهرسازی هماهنگ شده است و در سیاست‌های ابلاغی و آیین‌نامه‌های این وزارتخانه، این قشر از جامعه در اولویت قرار دارند.  

او درباره ضمانت اجرایی این دستورات گفت: این دستورات به طور حتم ضمانت اجرائی دارد، چرا که توسط وزارتخانه‌های مربوطه در حال اجرا است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۰۰۴۴۵، ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
اینها رو تو حرف خوب میشه گفت ولی در عمل این زنان سرپرست خانوار همیشه تنها هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین