پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۹۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
متاسفانه باخبر شدیم که گوهر تاج پژمان اولین گوینده رادیو و تلویزیون ملی ایران واحد بندرعباس در چهارم آذرماه در سن ۷۵ سالگی در گذشت.
شعار سال:گوهر تاج پژمان زاده ۱۵ آبان ماه سال ۱۳۲۴ و اولین گوینده رادیو و تلویزیون ملی ایران واحد بندرعباس بود که در سن ۷۵ سالگی در 4 آذرماه درگذشت. وی دختر پژمان شهردار اسبق بندرعباس بود و او پس از تاسیس رادیو و تلویزیون ملی ایران در میانه دهه ۱۳۴۰ به عنوان گوینده و مجری به استخدام رادیو و تلویزیون در آمد. صدای دل انگیز، تسلط بر فن بیان و ادبیات و احاطه بر فرهنگ‌ بومی از او چهره از محبوب در میان شنوندگان و ببیندگان رادیو و تلویزیون بندرعباس ساخته بود.

وی پس از سال ها با ایستادگی در مقابل مصائب مشکلات ضمن اداره زندگی شخصی خود به امور خیریه و عام المنفعه اهل سنت نیز می پرداخت. وی در اواخر دهه  شصت و اوائل هفتاد به جُنگ تلویزیونی شاخه ی طوبا که برنامه ای در زمینه ادبی بود دعوت و قطعاتی از متون قدیمی ادبیات فارسی را برای ببیندگان تلویزیون با بیان شیوای خود قرائت می کرد .

فیلم گوهرتاج
پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
انقد در این دوره کرونا عزیز از دست دادیم که خودمون هم باورمون نمیشه چطوری باید جاشون رو پر کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
خانم پژمان هیچ گاه از یاد مردم بندر فراموش نمیشه و یاد و صدای گرم ایشون در گوش و جان ما میمونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین