پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۷۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
استاندار سمنان با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست فرمانداری سمنان و مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان را منصوب کرد.
شعار سال: علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، طی حکمی نادر فخری را بعنوان سرپرست فرمانداری سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب نادر فخری آمده است:

با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب می‌شوید.

توجه و احترام به مردم این، ولی نعمتان ما و تشکیل جلسات، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحد‌های فرمانداری جهت اجرای امور بصورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری‌های تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان از جمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش نمایید.

همچنین با حکم علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، سید عباس دانایی، به سمت مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب شد.

در حکم انتصاب دانایی آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب می‌شوید.

نظارت مستمر بر نحوه فعالیت احزاب، جمعیت‌ها و انجمن‌های اسلامی، تهیه و تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های عمومی دولت و ابلاغ به فرمانداران و بخشداران در چارچوب قوانین و مقررات، پیگیری امور اجرایی و نظارت بر حسن اجرای انتخابات و هدایت مجریان در سطح استان، انجام مطالعات لازم در خصوص ساماندهی امور مربوط به ایجاد، انتزاع، ادغام و یا تبدیل نقاط مختلف استان به روستا، دهستان، شهر، بخش و شهرستان در سطح استان در چارچوب ضوابط و تعاریف تقسیمات کشوری، بازنگری و بهنگام سازی اطلاعات مکانی نقشه‌های تقسیمات کشوری از اهم مواردی است که انتظار دارد به نحو شایسته در انجام آن تلاش و کوشش نمایید.

شایان ذکر است، نادر فخری تا پیش از این معاون استاندار و فرمانده ویژه شاهرود بوده است. فخری جایگزین سیدعباس دانایی فرماندار پیشین سمنان که به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری منصوب شد، خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از آریا نیوز، تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹، کدخبر:aryanews.com، ۲۰۲۰۱۱۲۹۱۲۴۶۲۵۹۳۳
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
استانداری سمنان در ایران معلوم نیست داره چیکار میکنه برای استانی که این همه منبع و معدن داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
امیدواریم که افراد شایسته‌ای برای این منصب باشند و به فکر مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین