پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از اعطای وام‌های ۱۶ تا ۹۰۰ میلیونی در حوزه فعالیت‌های صنفی گردشگری آسیب دیده از کرونا خبر داد.
شعار سال: کشاورزی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه، اجتماعی بوشهر، ضمن اعلام این خبر افزود: متقاضیان این بخش برای دریافت تسهیلات کرونایی تقاضای خود را از طریق سامانه کارا ثبت کنند.

کشاورزی با بیان اینکه مهلت ثبت نام فعالان حوزه گردشگری در این سامانه‌ها برای بهرمندی از تسهیلات کرونا تا ۳۰ آذرماه ۹۹ تعیین شده است، گفت: مبلغ جدید تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا مرتبط با حوزه گردشگری بین ۱۶ تا ۹۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۲ درصد است.

وی ادامه داد: تسهیلات پیش‌بینی شده برای راهنمایان گردشگری ۲۰ میلیون تومان، دفاتر خدمات مسافرتی ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان، شرکت‌های حمل و نقل گردشگری ۸۰ میلیون تومان، موسسات آموزشی گردشگری ۶۰ میلیون تومان، ارزیابان و عوامل تطبیق ۱۶ میلیون تومان، شرکت‌های عامل تطبیق ۵۰ میلیون تومان، اقامت گاه‌های بوم گردی و گردشگری سنتی هم براساس تعداد اتاق و درجه واحد بین ۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان، هتل‌ها براساس ستاره و تعداد اتاق بین ۲۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان، مهمانپذیر و هتل آپارتمان نیز براساس درجه و تعداد اتاق نیز از ۲۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان و سفره خانه‌های سنتی و واحد‌های پذیرایی بین راهی نیز براساس نوع درجه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه، اجتماعی بوشهر خاطرنشان کرد: متقاضیانی که قبلا از تسهیلات کرونا استفاده کرده‌اند می‌توانند مجدداً در سامانه‌های اعلام شده ثبت نام و مابه تفاوت تسهیلات از طریق نظام بانکی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسئول بررسی و تایید تقاضای ثبت‌نام کنندگان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و ضمناً به منظور حمایت از فعالان حوزه گردشگری، بازپرداخت تسهیلات بانکی موضوع این دستورالعمل تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ مشمول دوره تنفس می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ilna.news،  ۱۰۰۵۳۷۵
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
الان تو دل کرونا این گردشگری ها هوزدارن فعالیت های خودشون رو ادامه میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین