پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۱۵۴۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی نسبت به دادن اطلاعات آزادسازی سهام عدالت از سوی مشمولین به کانال‌های فضای مجازی هشدار داد و تاکید کرد که اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق همین شرکت دنبال شود.
شعار سال: برخی  از کانال‌ها در فضای مجازی با صدور پیام‌هایی اعلام می‌کنند که یا خریدار سهام عدالت مشمولان هستند یا وعده مدیریت سهام و ارائه سود را به فرد می‌دهند و از این طریق اطلاعات فردی یا شماره کارت سهامدار را اخذ و از این اطلاعات سوء استفاده می‌کنند.

در همین رابطه فرجی نیا، مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی، با اشاره به برخی پیام‌هایی که درمورد سهام عدالت در فضای مجازی رد و بدل می‌شود، اظهار کرد: این پیام‌ها یا با هدف عضو گیری یا برای اخذ اطلاعات افراد ارسال می‌شود و با هر هدفی که باشد مورد تایید شرکت سپرده گذاری مرکزی نیست. درواقع این اقدام غیرقانونی است و درصورت مشاهده توسط واحد‌های حقوقی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مشمولان سهام عدالت باید فقط در لینک معتبر سامانه سجام ثبت نام کنند یا برای فروش سهام خود، زمانی که دوباره امکان فروش فراهم شد، از طریق کارگزاری‌های معتبر و مورد تایید سازمان بورس اقدام کنند و تحت تاثیر چنین تبلیغاتی قرار نگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹، کدخبر:۹۹۰۹۱۴۱۰۸۵۵، isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
براي چي بايد براي انقد پول مردم اين همه ويرون و سيلون باشن اخه تازه چيزي كه حق خودشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
اطلاع رساني خودتون انقد ضعيف هست كه دست به هركاري ميزنيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین