پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
رئیس هیات عامل ایمیدرو، مجری طرح احیاء، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس را مسئول پیگیری امور مرتبط با برنامه‌های سنگ‌های تزئینی اعلام کرد.

شعار سال: جعفری در نشست در نشست پایش برنامه‌های توسعه حوزه سنگ‌های تزئینی افزود: در طرح جامع این صنعت سنگ‌های تزئینی وضعیت موجود، برنامه‌ها و آینده این بخش نیز دیده خواهد شد.

وی گفت: این مهم زمینه‌ی بروز رسانی و جمع آوری اطلاعات را فراهم خواهد کرد تا بتوانیم بهتر برای حوزه فوق، تصمیم گیری و تصمیم‌سازی کنیم.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه به منظور پیشبرد اهداف این حوزه، بهتر است هماهنگی برنامه‌ها در سطح مقام‌های عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور مجموعه‌های همچون سازمان نظام مهندسی معدن و مدیرکل‌های وزارتخانه صورت پذیرد.

وی ضمن قدردانی از رئیس سابق هیات عامل ایمیدرو در خصوص توجه ویژه به این بخش در معدن و پیشبرد اهداف طرح توسعه سنگ‌های تزئینی، گفت: ایمیدرو متعهد به توسعه این بخش است و طی روزهای آتی برنامه زمانبندی اجرای برنامه‌ها مشخص می‌شود.

در این نشست رئیس هیات عامل ایمیدرو، مجری طرح احیاء، فعال‌‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس را مسئول پیگیری امور مرتبط با برنامه‌های سنگ‌های تزئینی اعلام کرد.

در این جلسه ویدئو کنفرانسی، محسن گلیجانی رئیس اداره سنگ‌های تزئینی وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد آقاجانلو معاون طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، خدایار کریم نژاد خدایار کریم‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و رضا عظیمی؛ مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک حضور داشتند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:-، gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین