پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۱۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۷۶ درصد جانباختگان بیماری کرونا روستاییان هستند و این در حالی است که ۸۵ درصد مبتلایان ساکن شهر‌ها و ۱۵ درصد ساکن روستا‌ها هستند، اما به دلیل این که دیر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، بیشترین میزان و مرگ و میر مربوط به روستاییان است.
شعار سال: احمدعلی موهبتی در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، ضمن تشکر از همراهی مردم، اصناف و همه گروه‌ها در رعایت محدودیت‌های مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد: در ایام گذشته همکاری مردم به ویژه اصناف در سطح استان علی الخصوص در مناطق قرمز باعث شد که به وضعیت بهتری برسیم و این همکاری‌ها در روند جلوگیری از بیماری تاثیر بسیار فراوانی داشت و در حال حاضر از وضعیت قرمز به زرد رسیده‌ایم.

وی افزود: از مردم تقاضا دارم که در رعایت محدودیت‌ها و مسائل بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

رییس ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه عادی انگاری بیماری کرونا بسیار خطرناک است؛ تصریح کرد: با ادامه فصل سرما و شرایطی که در فضا‌های بسته وجود دارد، انتظار است که مردم همچنان به رعایت مسائل بهداشتی و محدودیت‌ها توجه کنند و از دورهمی‌ها و رفت آمد‌های غیرضروری به جد پرهیز نمایند.

موهبتی بیان داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های آماری بیماری کرونا در استان، بالاترین تلفات این بیماری را زنان خانه دار با ۳۸درصد داشته اند و حوزه مشاغل و اصناف نیز در رده دوم تلفات قرار دارند و در حوزه‌های اداری به سبب رعایت پروتکل‌ها آسیب کمتری وارد شده است.
 
وی از تلاش مجموعه بهداشت و درمان در حوزه مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد و افزود: مجموعه بهداشت و درمان ایام سختی را می‌گذرانند و انتظار است که مردم نیز بیشتر همراهی نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۳آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۰۲۶۷۰، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
این نشون میده که عمیقا در زمینه کرونا و فوت فرهنگ درمانی به شدت نقش مهمی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
الان ميخواي بگي روستايي ها در زمينه رعايت كردن كرونا فرهنگ پايين تري دارن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
سیستان و بلوچستان هم از لحاظ بهداشت خیلی فقیر هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین