پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
وزارت خارجه روسیه بامداد پنج شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت کنندگان در نشست کمیسیون مشترک برجام از بازگشت به اجرای این توافقنامه طبق چارچوب اولیه مورد توافق حمایت می‌کنند.
شعار سال: وزارت خارجه روسیه بامداد پنج شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «نمایندگان کشور‌های عضو [به استثنای ایالات متحده]و شرکت کننده در نشست کمیسیون مشترک برجام از بازگشت به اجرای این توافقنامه طبق چارچوب اولیه و مورد توافق حمایت می‌کنند.

نمایندگان کشور‌های عضو با تأکید مجدد بر پایبندی به تعهدات خود ذیل برجام و همچنین قطعنامه ۲۲۳۱، از تداوم کوششی متمرکز برای یافتن راه حل‌های مؤثر جهت تسهیل بازگشت سریع به اجرای توافقنامه‌های فراگیر مطابق با چارچوب‌های پذیرفته شده اولیه حمایت کردند».

وزارت خارجه روسیه همچنین اطلاع داد که شرکت کنندگان در این نشست یک تحلیل مفصل از وضعیت امور در اجرای توافقنامه‌های ۲۰۱۵ با توجه به چالش‌های کنونی ارائه کردند. وزارت خارجه روسیه در ادامه تأکید کرد که اقدامات آمریکا با هدف «مانع تراشی بر سر راه اجرای کامل توافق هسته ای» همچنان بزرگترین چالش بشمار می‌رود.

شرکت کنندگان در این نشست همچنین پیرامون موضوعاتی از قبیل تمهید و تدارک نشست وزرای خارجه کشور‌های عضو برجام در روز ۲۱ دسامبر سال جاری صحبت کردند.

اوایل روز چهارشنبه، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور در نشست غیر رسمی وزرای خارجه کشور‌های عضو برجام در ۲۱ دسامبر شرکت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که نشست روز چهارشنبه در سطح معاونان وزرا و مدیران سیاسی وزارت خارجه‌های ایران و پنج کشور (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و فرانسه) و به ریاست «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و «هلگا اشمید» دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و با هدف بررسی روند اجرا و موانع اجرای تعهدات توسط طرف‌های برجامی برگزار شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۷آذر ۱۳۹۹، کد خبر: mehrnews.com، ۵۰۹۷۹۶۳
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
0
بعید میدونم که اون برجامی که نوشته شده دوباره عملیاتی بشه ایران رو در این سال ها تنها متوقف کردن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
0
گریه تا دلت بخواد برات می کنم ولی از ارث پدر چیزی بهت نمیدم . اینم اندر احوالات حمایت ۱+۴ از برجام . زیاد حمایت می کنن ، از خروج امریکا هم زیاد ابراز تاسف می کنند ، ولی با تحریم ها کاری ندارند و سر جایشان باقی میمانند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین