پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۷۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
پیشنهاد جایگزینی مجازات حبس محکومان جرائم غیرعمد با خرید کتاب یا سایر اقدامات فرهنگی مورد ویژه‌ای است که مورد استقبال معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گیلان قرار گرفت.
شعار سال: معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در دیدار با پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان درباره اجرای طرح جایگزینی مجازات حبس محکومان جرائم غیرعمد با خرید کتاب و یا اقدامات فرهنگی در کتابخانه‌ها بحث و تبادل نظر کرد.
معاون دادگستری کل استان گیلان در این دیدار با بیان اینکه فکر و اندیشه بشری به‌وسیله قلم راه خود را پیموده و دانایی را به دیگر انسان‌ها هدیه کرد، از نقش ارزشمند دست‌اندرکاران حوزه فرهنگ به‌ویژه کتاب و کتابخوانی در جامعه سخن گفت.
آقایی با تشبیه فعالیت مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان به جهاد فرهنگی، مهم‌ترین وظیفه این قشر را مبارزه با جهل و نادانی که پایه و اساس تمام آفت‌های اجتماعی است، عنوان کرد.

آقایی استمرار فعالیت‌های فرهنگی با موضوع کتاب و کتابخوانی به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان را بسیار مهم و دارای تاثیرات مطلوب در جامعه عنوان کرد و از حمایت سازمان قضایی از برنامه‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در ادامه به پیشنهاد اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان درباره جایگزینی مجازات حبس محکومان جرائم غیرعمد با خرید کتاب و یا اقدامات فرهنگی در کتابخانه‌ها اشاره و ضمن استقبال از این ایده خلاقانه آماده سازی زیرساخت‌ها و بستر‌های قانونی آن در روز‌های آینده سخن گفت.
برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در کتابخانه‌های عمومی استان گیلان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گیلان از اقدامات و فعالیت‌های مجموعه کتابخانه‌ها، این حمایت‌ها را مایه امیدواری و دلگرمی اهالی فرهنگ و ادب‌دوستان دانست.

کرمی همچنین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این مجموعه در حوزه‌های اجتماعی از برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع با موضوع کودکان کار و خیابانی، سواد رسانه، سواد مالی، مهارت‌های مطالعه، فرزندپروری و آسیب‌های اجتماعی در کتابخانه‌ها به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم یاد کرد.

کرمی اجرای طرح جایگزینی مجازات حبس محکومان جرائم غیرعمد با خرید کتاب و یا اقدامات فرهنگی در کتابخانه را دارای برکات و فواید فراوان برای جامعه و افراد محکوم شده جرائم غیرعمد در جامعه جامعه عنوان کرد و موافقت سازمان قضایی استان با این طرح را اقدامی قابل تقدیر دانست.
طرح ابتکاری جایگزینی مجازات حبس محکومان جرائم غیرعمد با خرید کتاب و یا اقدامات فرهنگی در کتابخانه‌ها چندی پیش و برای نخستین‌بار در کشور توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان مطرح و با استقبال سازمان قضایی استان گیلان مواجه شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایبنا، تاریخ انتشار: ۲۸آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۹۹۹۸۵، www.ibna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
0
واقعا طرح خوبیه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اين طرح ها ميتونه اينده ايران رو شكوفا تر كنه و به ما نشون ميده كه در اينده در مورد ما چه فكري ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اتفاقا با اين طرح ها ميتونيم به راحتي هر چه تمام تر فرهنگ مون رو ارتقا بديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین