پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کتابخانه های استان در ارائه خدمات اینترنتی در بین استان های کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

شعار سال: علی فیروز مدیرکل کتابخانه های آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران افزود: ارائه خدمات اینترنتی باعث کنار گذاشته شدن شیوه های سنتی شده چنان چه عضویت در کتابخانه ها نیز به صورت آنلاین صورت می گیرد.

وی با اشاره به نتایج قابل توجهی استفاده از شبکه مجازی در کتابخانه ها ادامه داد: این روش موجب شده حتی ارتباط با کتابخانه های کشوری نیز به سهولت انجام شود.

وی اضافه کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 585 هزار نفر به کتابخانه های آذربایجان غربی مراجعه کرده اند که در این زمینه در بین استان های کشور از رتبه ششم برخوردار است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی به بازرسی های انجام گرفته از کتابخانه های استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته همزمان با بازرسی هفت اکیپ از کتابخانه های کشور، کتابخانه های استان نیز از نظر نرم افزاری، سخت افزاری، خدمات فنی و کتاب های موجود مورد بازرسی قرار گرفت و توانست پس از استان البرز، رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

فیروز با بیان اینکه آذربایجان غربی در تعداد اعضای ثبت نامی در کتابخانه ها رتبه 12 کشور را کسب کرده، افزود: در حال حاضر 66 هزار نفر در کتابخانه های استان عضو هستند که این میزان باید افزایش یابد.

وی از برگزاری طرح کتابخوان خبر داد و اظهار کرد: نخستین طرح کتابخوانی در استان برگزار شده و پنج طرح کتابخوانی نیز برگزار می شود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 23 آبان 1394، کد مطلب: 54597:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین