پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
مرتضی ادیب زاده گفت: پرونده سینما ایران در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است. حکم دیوان مبنی بر تخریب سینما ایران است، اما در حال رایزنی با مالک آن هستیم.
شعار سال: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت مرمت میدان حسن آباد گفت: مرمت محوطه تاریخی میدان حسن آباد برعهده سازمان زیباسازی شهرداری تهران است و نقشه‌هایی نیز در این خصوص برای ما ارسال کرده اند که مورد تایید قرار گرفته است.

تا بهار ۱۴۰۰ مرمت میدان حسن آباد تمام خواهد شد
 
او افزود: ناظر میراث فرهنگی نیز به این سازمان معرفی شده است و مقرر شده است که هر چه سریع کار مرمت جداره شروع شود و در مرحله بعد سایر نقشه‌های بنا اجرایی شود. طبق وعده‌های داده شده عنوان شده است که تا اوایل سال ۱۴۰۰ مرمت جداره به اتمام خواهد رسید.

این مقام مسئول در میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: شرایط جوی مقداری مرمت را از برنامه‌ای که مطرح شده بود عقب انداخته، اما در اوایل سال آینده مرمت این جداره به اتمام خواهد رسید.

معاون میراث فرهنگی استان تهران در خصوص مرمت مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران تصریح کرد: لایه برداری حوض مسجد امام خمینی (ره) نیز آغاز شده است و زمانی که به سطح زمین برسیم، عملیات مرمت نیز آغاز خواهد شد. میراث فرهنگی بر این پروژه نظارت ویژه دارد.

ادیب زاده ادامه داد: مرمت در این مسجد از دیرباز آغاز شده است و گزارش‌ها نیز به صورت دقیق از پیمانکار دریافت می‌شود و همچنان نیز مرمت ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در میراث فرهنگی در خصوص آخرین وضعیت سینما ایران لاله زار نیز گفت: پرونده سینما ایران در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است. حکم دیوان مبنی بر تخریب سینما ایران است، اما در حال رایزنی با مالک آن هستیم. پرونده حقوقی این بنا در جریان است و امید‌ها در این زمینه برای عدم تخریب سینما ایران وجود دارد و باید منتظر ماند تا نتایج تلاش‌ها را شاهد باشیم.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
ميدان حسن اباد يكي از بهترين ميراث هاي به جا مونده در ايران هست كه بايد حراست بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
جز بناهای کمتر نظیر تو تهران هست این بازسازی ها باعث افتخار شهروندان میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
اين ها از اين وعده ها زياد ميدن معلوم نيست به نتيجه برسه يا نه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین