پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۵۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
شهرستان آق قلا به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده مرگ، به پرتصادف‌ترین جاده بین شهری استان گلستان و حتی کشور تبدیل شده است. روزانه تصادفات جرحی و فوتی زیادی را در این جاده شاهد هستیم.

شعار سال: وجود جاده های غیر استاندارد به همراه بافت کشاورزی منطقه که عمدتا جهت تردد به مزارع از موتورسیکلت استفاده می کنند و جوانانی که تفریحی غیر از موتورسواری ندارند، باعث شده است که میزان تصادفات در جاده های شهرستان آق قلا از آمار کشوری نیز بالاتر رود.

بنابراین اولین دستگاه تشخیص شدت و نوع ترومای سر (ضربه مغزی)، خونریزیهای داخلی و جراحات دیگر،  سی تی اسکن می باشد که نقش اساسی را در نجات جان مصدومان تصادفی ایفا می کند.

دیروز نیز تصادف راکب موتورسیکلت و صدمه جدی وی از ناحیه سر که منجر به خونریزی مغزی شده بود، به دلیل عدم وجود سی تی اسکن در بیمارستان آق قلا موفق به عمل جراحی نشدند و مصدوم  به گرگان اعزام شد. ولی متاسفانه به دلیل شدت خونریزی و طولانی شدن مدت زمان  رسیدگی به وضعیت ایشان به دلیل اعزام به گرگان فوت کردند.

بنا بر اذعان پزشکان و کارشناسان، با نصب و تجهیز بیمارستان آل جلیل به سی تی اسکن،  جان خیلی از همشهریان عزیزمون  که بر اثر تصادف دچار ترومای شدید به سر شده اند را می توان نجات داد.


ابراهیم دوگونچی
فعال اجتماعی شهرستان آق قلا

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال اسکان نیوز

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
تصادفات خطرناكي كه در اق قلا رخ ميده شهره عام و خاص شده ديگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
براي چي براي اق قلا كاري نميكنن؟ خيلي وقته دارن در زمينه تصادفات كشته ميدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
خداييش جاده هاي غير استاندارد در همه جاي كشور داريم يكم بي احتياطي خودشون هم مهمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین