پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۴۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
رحیم‌پور ازغدی در یادداشتی تصریح کرد: گرچه دروغ‌پردازی، مالیات ندارد و همواره شیوه آسان عوام‌فریبی بوده است، اما از باب وظیفه پاسخ به سوال، عرض می‌کنم نه بابت کنفرانس‌های دانشگاهی و نه از صداوسیما که بخشی از این جلسات دانشگاهی را در اختیار عموم می‌گذارد، هیچ مطالبه مالی و مابه‌ازای حقوقی شخصی در کار نبوده و نیست.
شعار سال: حسن رحیم‌پور ازغدی در جدیدترین یادداشت خود به این پرسش که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و از جمله خود او، چقدر حقوق می‌گیرند، پاسخ داده است. متن یادداشت از نظر می‌گذرد؛

«هیچ بودجه‌ای در اختیار شورا نبوده و نیست. بودجه‌ها تنها در کنترل دولت و مجلس است که البته خود در راس شورایند و قانوناً باید سیاست‌های مصوب را رعایت کرده و پاسخگو باشند. راجع به حقوق هم ظاهراً به‌جز اعضای دبیرخانه، کسی حقوق بگیر شورا نیست.

بنده هم ۲۷ سال است مشغول کار پژوهشی و آموزشی تنها در یک نهاد فرهنگی هستم و حقوق بگیر هیچ سازمان و تشکیلات دیگری نیستم.

توضیح: گرچه دروغ‌پردازی، مالیات ندارد و همواره شیوه آسان عوام‌فریبی بوده است، اما از باب وظیفه پاسخ به سوال، عرض می‌کنم نه بابت کنفرانس‌های دانشگاهی و نه از صداوسیما که بخشی از این جلسات دانشگاهی را در اختیار عموم می‌گذارد، هیچ مطالبه مالی و مابه‌ازای حقوقی شخصی در کار نبوده و نیست. از یک شبکه از سال ۹۲ تا امروز پس از هفت سال، یک ریال نیز حتی برای عوامل فنی ضبط و تدوین، دریافت نشده است.

یک شبکه دیگر نیز آن هم صرفاً به عوامل فنی ضبط و تدوین، سالی یکبار و حدود یک تومان برای هر برنامه به آنان پرداخت شده است. هر شایعه و گزارش دیگری در فضای مجازی در این باب، دروغ محض است.

آمار دروغی از مثلاً حقوق و امکانات بیت‌المال نیز که مدت‌ها قبل، ظاهراً در صدای آمریکا و سپس فضای مجازی، حقوق هشت و نیم تومانی پس از ۲۶ سال سابقه را به دروغ، ده‌ها بلکه صد‌ها میلیون اعلام کردند، نمونه دیگری از همین دروغ پردازی‌هاست.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایکنا، تاریخ انتشار: 8 دی 1399، کد خبر: 4956563،  www.iqna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
شورای انقلاب فرهنگی در ایران واقعا داره نهایت تلاش خودش رو میکنه اما خب اونطور که باید راهگشا نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
شورای فرهنگی انقلاب در ایران با توجه به حقوقی که دارن میگیرن تلاشی میکنن اصلا ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
اصلا مهم نیست تو کشور های دیگه که مدیران شون قد حقوق میگیرن مهم خدماتی هست که ارائه میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
یعنی ایشون ۲۷سال برنامه مفت و مجانی داشتن؟!!
باور کردنی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین