پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۵۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
معاون سابق باشگاه پرسپولیس صحبت‌های افشاگرانه درباره پاداش آسیایی و جذب اسپانسر انجام داد.
شعار سال: رضا یلوه، معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس درباره جدایی از این باشگاه اظهار کرد: مدیریت جدید مستقر شد. دیدگاه‌های اقتصادی آن‌ها با دیدگاه اقتصادی من تطابقی نداشت و طبیعی بود از هم جدا شویم و چندین بار هم اعلام کردم که بهتر است من از مجموعه پرسپولیس جدا شوم تا سمیعی و همکارانش بتوانند دیدگاه‌های اقتصادی خود را پیاده کنند.

او افزود: در روز معارفه جعفر سمیعی او بر این باور بود که برند‌های مختلف صف کشیده اند، آمادگی دارند با پرسپولیس قرارداد ببندند، منابع مالی تزریق کنند و کوتاهی از جانب ما بوده که تاکنون این امر محقق نشده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا و بدعهدی باشگاه پرسپولیس با حامیان مالی، به سختی می‌شد آن‌ها را قانع کرد که با پرسپولیس قرارداد ببندند و دلیل آن هم جابه جایی متعدد مدیران در باشگاه پرسپولیس بود.

یلوه ادامه داد: مدیرعامل جدید باشگاه نسبت به یک سری از قرارداد‌ها انتقاداتی داشت و من به او گفتم با توجه به شرایط موجود، قرارداد‌های خوبی بسته‌ایم و ظرف مدت ۶ ماه مبلغ ۷۶ میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید این موضوع را به ۲ مقطع تقسیم کنم. روزی که وارد باشگاه شدیم و نقشه پروژه را ترسیم کردیم، اگر مدل‌هایی که در باشگاه‌های اروپایی پیاده می‌شوند را استفاده می‌کردیم به عدد ۶۰۰ میلیارد تومان در سال می‌رسیدیم، در باشگاه‌های اروپایی مشاهده می‌شود که مثلا رونالدو و دیبالا در کلیپ‌های تبلیغاتی شرکت می‌کنند و اگر این اتفاق برای بازیکنان ما نیز می‌افتاد، قطعا در درآمدزایی اتفاقات خوشایندی برای باشگاه رقم می‌خورد.

یلوه افزود: در سال اول قرارداد، پیش بینی درآمد باشگاه به جای ۷۶ میلیارد چیزی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد بود و در تاریخ ۸ آبان ۹۸ قراردادی را منعقد کردیم که قرار بر این بود در بهمن ماه از اپلیکیشن رونمایی کنیم و سپس ۲۰ اسفند، محمد حسن انصاری فرد از باشگاه جدا شد و از تاریخ ۲۰ اسفند ۹۸ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ عملا درآمدزایی ما متوقف شد و دلیل آن چالشی بود که بین کارگزار و عضو هیئت مدیره پیش آمد و باعث این موضوع شد که حتی تا فسخ قرارداد هم پیش برویم.

وی در خصوص این که بعد از جدایی رسول پناه به او پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شده است، گفت: هیچ وقت صحبتی با من نشد و فقط برای قسط آخر برانکو به من اعلام کردند که به کمک نیاز داریم و من هم در مبلغ قسط آخر برانکو کمک کردم تا این پول پرداخت شود و بعد از آن چندین جلسه برای انتخاب مدیرعامل برگزار شد و حتی از من دعوت می‌شد در جلسات حضور داشته باشم، اما هیچگاه صحبتی مبنی بر حضور من به عنوان مدیرعامل حتی به صورت غیرمستقیم مطرح نشد. در پایان هم باید اعلام کنم که پاداش لیگ قهرمانان آسیا قبل از این که به حساب باشگاه واریز شود، پیش خور شده است و بخش اعظمی از این پاداش دیگر وجود ندارد؛ چون دوستان پول‌هایی قرض گرفته اند که باید آن‌ها را پس بدهند و نمی‌توان روی پاداش آسیایی باشگاه پرسپولیس حسابی باز کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۰۱۰۲۱، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
ماشالله در پیشخور کردن بودجه ها ورزش ایران دید طولایی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
تازه اگر بهترین مقام هارو هم در اسیا و جهان بیاریم تازه وضعمون اینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
این حرف هارو هم همیشه معاونین سابق میزنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
هرجایی که گردش مالی زیادی اتفاق می‌افته فساد هم همراهش میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین