پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: حال عمومی عبدالرضا هاشم زایی نماینده تهران که به علت تصادف و پارگی روده در یزد تحت عمل جراحی قرار گرفته، رضایت بخش است.

شعارسال: درپی آسیب دیدگی ناشی از حادثه رانندگی نماینده تهران در جاده ساغند استان یزد، استاندار یزد و سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده یزد و اشکذر شامگاه جمعه به عیادت وی رفتند و پیگیر مراحل درمان این نماینده شدند.

نماینده مردم یزد و اشکذر پس از عیادت از هاشم زایی گفت: نماینده مردم تهران در حادثه تصادف دچار پارگی روده شده که پس از انجام عمل جراحی، پزشک معالج حال عمومی وی را رضایت بخش و رو به بهبود اعلام کرده است.

عبدالرضا هاشم زایی نماینده مردم تهران در مجلس که برای حضور در مراسم دهه اول محرم عازم روستای بیاضه زادگاه خود بود، حوالی ساغند در 120 کیلومتری اردکان در یک سانحه رانندگی مصدوم شد.

براساس این گزارش در این حادثه که عصر جمعه رخ داد، یک خودروی 206 از مسیر خود منحرف و با خودروی هاشم زایی برخورد کرد که در این تصادف دو سرنشین خودروی 206 دچار سوختگی شده و فوت کردند و هاشم زایی و راننده وی نیز دچار مصدومیت شدند و به بیمارستانی در یزد منتقل شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 16 مهر 1395، کدمطلب: 82259916 (5600536) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین