پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
مدیرعامل شرکت کنترل و کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس اطلاعات داده شده میزان آلودگی هوا در محدوده کنترل ترافیک افزایش داشته است.
شعار سال: شهید زاده مدیرعامل شرکت کنترل و کیفیت هوای تهران با اشاره به آلودگی هوای تهران، اظهار کرد: از دوستان خود در مرکز کنترل ترافیک تهران درخواست کردیم تا وضعیت آلودگی هوا را قبل و پس از محدودیت‌های تردد به ما اعلام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات داده شده مشخص شد در محدوده طرح‌های ترافیکی افزایش ترافیک را شاهد بوده‌ایم و در خارج از محدوده با کاهش مواجهه بوده‌ایم.

شهید زاده درباره علت این افزایش ترافیک گفت: بسیاری از شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به جای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از خودرو‌های شخصی خود استفاده می‌کنند و از آنجایی که زمان محدودیت‌ها کاهش یافته می‌توانند قبل از شروع طرح ترافیک به محل کار خود برسند و پس از آن به راحتی از محدوده خارج شوند.

مدیرعامل شرکت کنترل و کیفیت هوای تهران بیان کرد: البته این مقایسه زمانی صحیح است که بگوییم سهم حمل و نقل و منابع متحرک و سهم صنایع، نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌ها نسبت به سال ۹۶ ثابت مانده است، اما اکنون با سوزاندن سوخت‌های پرهزینه سهم صنایع ما بیشتر شده است.

وی گفت‌: محاسبات گذشته مربوط به سوخت مایعی بوده که در سال‌های گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته و اندازه گیری‌های ما نشان می‌دهد بالا رفتن آلودگی مربوط به سوخت متحرک نیست بلکه مربوط به منابع ثابت است و با سوزاندن آن‌ها مقادیر زیادی ذرات معلق وارد هوای شهر می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق نیوز، تاریخ انتشار: 12 دی1399، کد خبر: 1162309،  www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
آلودگي هوا در ايران به معني واقعي داره پدر ريه هاي مردم رو در مياره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین