پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۲۰۲۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
رئیس اتاق اصناف تهران از بازگشایی مشروط تالار‌های پذیرایی از هفته آینده خبر داد.

  شعار سال: به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی گفت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی، تالارهای پذیرایی تهران که با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته فعالیت آنها متوقف شده بود، در آستانه آغاز فعالیت مجدد از هفته آینده هستند.
 
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه متأسفانه با شیوع بیماری کرونا تمام واحدهای صنفی تالارهای پذیرایی در تهران و سطح کشور تعطیل شدند و این ضرر و زیان جبران ناپذیری را به این واحدها وارد کرده است گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران برگزار شد، تمام نقطه نظرات بررسی‌های کارشناسی در این زمینه ارائه و مقرر شد چنانچه تالارهای پذیرایی در تهران با یک سوم ظرفیت خود میهمان بپذیرند، فعالیت مجدداً این واحدهای صنفی آغاز شود.
 
فراهانی خاطر نشان کرد: تصمیم نهایی در این جلسه این شد که با طرح این مساله با استانداری تهران، اگر استانداری موافقت کند تالارهای پذیرایی از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کنند به شرطی که با یک سوم ظرفیت کار کنند تا ضمن رعایت فاصله گذاری، پروتکل‌های بهداشتی نیز در این واحدهای صنفی به دقت رعایت شود.
 
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به تعداد تالارهای پذیرایی در تهران یادآورشد: بیش از ۶۰۰ تالار پذیرایی در تهران وجود دارد که متأسفانه از اواخر سال گذشته تعطیل شده اند و نیروی انسانی آن نیز بیکار شده و ضرر زیادی متوجه تالارهای پذیرایی شده است.
 
فراهانی بیان کرد: به دلیل جلوگیری از انتشار ویرس کرونا و حفظ سلامتی مردم و شهروندان، تاکنون مشکلات زیادی از واحدهای صنفی را با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان حل و فصل کردیم و امیدواریم بتوانیم با موافقت استانداری تهران مشکلات این واحدهای صنفی را نیز برطرف کنیم.
 
وی در مورد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی در سطح شهر تهران، اظهارداشت: بازرسی‌های مستمر اتاق اصناف و اتحادیه‌ها نشان می‌دهد که خوشبختانه تمام واحدهای صنفی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم هستند، به طوری که هم اکنون افراد بدون ماسک نمی‌توانند وارد واحدهای صنفی در سطح شهر تهران شوند.
 
رئیس اتاق اصناف تهران در ادامه با اشاره به اهمیت قانون نظام صنفی، اصلاح جامع این قانون را ضروری دانست و گفت: با آغاز جلسات بررسی بندهای طرح پیشنهادی اصلاح قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می‌توانیم در خصوص اصلاحات قانون نظام صنفی در کشور اظهار نظر کنیم. قانون نظام صنفی نیازمند اصلاحات اساسی است و باید بازنگری در قانون بصورت جامع صورت پذیرد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر  ، تاریخ انتشار:  13 دی  1399  ، کدخبر: 5111019، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
یا جد سادات باز دوباره کرونا شروع شد شک نداشته باشید الان مردم با باز شدن تالار ها میترکونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
به نظر من كه ميتونيم زمينه رو براي به وجود اومدن يك رعايت همگاني و باز كردن همه صنف ها ايجاد كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین