پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۹۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
بازگشایی تالار‌ها در بوکان، طبق برنامه‌ریزی و شرایط کنترل شده صورت می‌گیرد.

شعار سال:یک شنبه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ جلسه ای با حضور دکتر سلطانی رئیس مرکز بهداشت، مهندس مینایی مدیر گروه سلامت محیط وکار معاونت بهداشتی دانشگاه، ایزدمهر کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای، رئیس اتاق اصناف و مدیران کلیه تالار های عروسی و پذیرایی سطح شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه ایزدمهر از تعامل و همراهی سازنده اتاق اصناف، روسای محترم اتحادیه های صنفی و مدیران تالارهای پذیرایی به واسطه همراهی سازنده با ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا که زمینه کنترل بیماری کرونا را در پیک  ۱ و ۲ و ۳ را فراهم آوردند تقدیر و تشکر کرد.
 
در ادامه مینایی به نقش و جایگاه تالار های پذیرایی در پیشگیری از گسترش بیماری اشاره و بر لزوم رعایت الزمات و پروتکل بهداشتی در تالار های پذیرایی و توجه به رعایت فاصله اجتماعی، ساعت کار و ظرفیت پذیرش میهمان، چیدمان میز و صندلی ها، برقراری تهویه در نقاط مختلف، ضدعفونی و گندزدایی تاکید و افزود همه تالارهای پذیرایی موظف به ضدعفونی کردن تالارهایشان قبل و بعد از مراسم هستند، همچنین در حین برگزاری مراسم نیز باید به نکات بهداشتی توجه کنند.
 
در بخش دیگری از این جلسه دکتر سلطانی گفت: رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی باید همکاری برون بخشی و درنهایت همکاری کل صنوف و مردم را به همراه داشته باشد، در غیر این صورت، شیوع کرونا وضعیت وخیم‌تری پیدا خواهد کرد. هرچند سیاستمان پلمب و تعطیل کردن نیست، اما مجبوریم در مواقعی که پروتکل‌ها رعایت نمی‌شوند، اقدام به تعطیلی واحد متخلف کنیم.
 
در این جلسه رئیس اتاق اصناف ضمن اشاره به اقدامات قبلی اتاق و همراهی سازنده مدیران تالار ها  از اسفند ماه سال قبل تا کنون بر رعایت پروتکل ها و تعامل و همراهی به منظور کنترل و مقابله با بیماری تاکید نمود.
 
سپس تعدادی از مدیران تالار های پذیرایی ضمن اعلام مشکلات، انتظارت و پیشنهادات خود را به منظور انتقال به مسئولان بیان و بر  لزوم همکاری  تاکید نمودند.
 
در خاتمه مینائی به جهت دیدار و نشست با دکتر عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان و حضور در دفتر مدیر شبکه، آخرین وضعیت شهرستان را مورد بررسی و مدیر شبکه بهداشت و درمان، توصیه ها، برنامه ها و اقدامات لازم را در خصوص بازگشایی تالارها به منظور کنترل و مبارزه با بیماری تشریح و بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف پیشگیری از گشترش بیماری توضیحات مبسوطی را ارائه نمود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، تاریخ انتشار:  4 اسفند 1399  ، کدخبر: -،www.behdasht.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
حتما بايد اين تالار ها مشغول به فعاليت باشن كه حالا اين همه استرس هم به جامعه تزريق بشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین