پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت با اظهار گلایه از دولتمردان درخصوص عدم تحقق وعده ها در سفر به خراسان جنوبی گفت: شایسته مردم این استان نیست که به ‌آنها وعده بدهند اما عملی در کار نباشد!

شعارسال: حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی روز (۲۱ مرداد) در جریان بازدید چند روستای شهرستان بیرجند «کلاته بجدی، غیوگ،‌ پسوچ، ساغی» در جمع مردم روستای غیوگ اظهار داشت: بعد از تشکیل کمپین «جاده های مرگ» با وزارت راه تماس گرفتم و اعلام کردم که در گذشته بارها و بارها به این وزارتخانه مراجعه کرده ام اما چون کمکی زیادی نکرده بودند، کار به جایی رسید که مردم خودشان کمپین تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه این کمپین تاثیر زیادی در پیگیری دوبانده کردن محور بیرجند- قاین داشت،‌ افزود: مدیرکل راه و شهرسازی هم پیگیری و جدیت بسیاری زیادی در این خصوص انجام داده است اما مسئولان دولتی تنها می آیند و قول می دهند و می روند؛ اما به وعده های خود وفا نمی کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه درخصوص پروژه راه آهن هم در دور مجلس نهم به همراه ۳ نماینده دیگر پیگیری های زیادی انجام شد تا هنگامی که دولت را تهدید به استعفا کردیم،‌ گفت: بعد از این اقدامات، دولت برای پروژه راه آهن ردیف اجرایی به همراه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد و هیات دولت هم در سفر به خراسان جنوبی این کار نمایندگان را به نام خود تمام کردند و اعلام کردند که ما این اعتبار را گذاشتیم، اما تاکنون حتی یک ریال هم در این خصوص پرداخت نشده است.

وی با تاکید بر اینکه ما نماینده مردم هستیم نه دولت ادامه داد: این حق مردم استان خراسان جنوبی نیست که مورد بی مهری قرار بگیرند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه دولت اگر ۴-۵ مورد از فیش های حقوق های نجومی را کنار هم قرار می داد، می توانست این ۱۰ میلیارد ریال تامین کند، اظهار داشت: اگر برای پروژه راه آهن خراسان جنوبی «اعتبار» ندارند،‌ پس «حقوق های نجومی» از کجا پرداخت می شود؟

وی گفت: دولت باید توجه جدی به مردم خراسان جنوبی داشته باشد چرا که اگر به این مردم توجه نشود، این مردم از روستاها به شهر مهاجرت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برخی از روستاها حتی برای حداقل نیاز خود یعنی آب آشامیدنی هم مشکل دارند،‌ تصریح کرد: برخورد مسئولان دولتی در تهران با مردم خراسان جنوبی شایسته این مردم مومن و انقلابی نیست،‌ مسئولان اگر وعده می دهند باید عمل کنند تا نیاز به تشکیل راه اندازی کمپین نباشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت با اشاره به اینکه رمز امنیت ما در کشور نعمت بزرگی به نام «ولایت فقیه» است، افزود: داعش بارها تلاش کرده است که در شهر تهران انفجار ایجاد کند اما هرگز موفق نبوده است و هیچ گاه نخواهند توانست به برکت ولایت برای کشور مشکلی ایجادکنند لذا همه باید قدردان نعمت ولایت باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار: 21مرداد1395، کدخبر: 565087: www.shabestan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین