پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی، 3 هزار کارگاه کوچک با اعتبار 27 میلیارد تومان ایجاد شده است.
شعارسال: محمد زهرایی مسول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در دیدار اعضاء بسیج سازندگی سراسر استان با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی،اظهار کرد: بسیج سازندگی در سال 79 بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری به منظور شکوفایی استعدادهای ذخیره شده درجوانان تشکیل شده است.

وی افزود:بسیج سازندگی، سازمانی است که امروزه در عرصه های متفاوتی گام برمی دارد و رزمندگان جنگ نرم این جبهه تا جایی که در توان دارند تلاش می کنند تا بیانات مقام معظم رهبری را در راستای محرومیت زدایی و عدالت محوری تحقق یابد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ضمن اشاره به فعالیت های انجام شده توسط بسیج سازندگی استان، تصریح کرد: از ابتدای تاسیس قرارگاه جهاد اقتصادی، 3 هزار کارگاه با اعتبار 27میلیارد تومان در روستاهای استان ایجاد شده است.

زهرایی افزود: در سال جاری، حدود هزار نفر در قالب 15 تا 20 گروه جهادی مهمان خراسان جنوبی بودند که یک نمونه آن؛ گروه جهادی دندانپزشکی با حضور بیش از 60 دندانپزشک بود که یک میلیارد تومان مصالح دندانپزشکی استفاده نمودند اما برای بسیج سازندگی تنها50 میلیون تومان هزینه داشت .

وی خاطرنشان کرد: گروه رشد، یکی دیگر از گروه‌های جهادی سال جاری بود که در منطقه قهستان نسبت به شناسایی 100 دانش آموز مستعد اقدام گردید تا از آموزش‌های آنان استفاده کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از فعالیت بیش از 600 نفر در قالب360 گروه جهادی در شش ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و اذعان داشت: آنچه مسلم است آن است که به طور متوسط، سالانه 100 تا 600 پروژه کوچک و عام المنفعه انجام داده ایم.

زهرایی اضافه کرد: در راستای کمک به دولت در امرمحرومیت‌زدایی، به انعقاد تفاهم نامه با 11دستگاه اجرایی پرداخته ایم و در حال حاضر نیز 100 پروژ در حال اتمام داریم.

وی با اشاره به این که از ابتدای تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی، 3 هزار کارگاه کوچک ایجاد کرده ایم، گفت: در این خصوص 27 میلیارد تومان هزینه شده است.

زهرایی ادامه داد: در راستای کارگاه های ایجاد شده،تعداد 6 هزار نفر ساعت آموزش عمومی و 4 هزار نفر ساعت آموزش خصوصی توسط بسیج سازندگی استان انجام شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: سه شنبه 13 مهر 1395، کدخبر: 913988، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
0
0
اقدامات بسیج و سپاه در این استان واقعا قابل تحسین است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین