پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
اولین رویداد از سلسله رویداد‌های «شکوفا» در حوزه آب، برق و انرژی به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری پژوهشگاه نیرو طی روز‌های ۱۴ و ۱۵ دی ماه جاری برگزار می‌شود.
شعار سال: در سال‌های اخیر، زنان نقشی مهم و کلیدی در عرصه علم، فناوری و نوآوری کشور ایفا کرده‌اند به طوری که حدود ۲۰ درصد نیروی کار کشور و ۱۱ درصد از مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان را زنان تشکیل می‌دهند.

ازاین‌رو، صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای ارج نهادن به تلاش‌های زنان فعال در زیست‌بوم فناوری و نوآوری، برگزاری سلسله رویداد‌های ویژه زنان دانش‌بنیان و فناور، موسوم به «شکوفا» را در دستور کار قرار داده است. رویداد «شکوفا» با هدف شناسایی و توسعه ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های زنان فعال در حوزه فناوری‌های نوین، به صورت دوره‌ای و با همکاری سایر نهاد‌های زیست‌بوم نوآوری برگزار خواهد شد.

اولین رویداد از سلسله رویداد‌های شکوفا، در حوزه آب، برق و انرژی و با همکاری پژوهشگاه نیرو طی روز‌های ۱۴ و ۱۵ دی ماه ۹۹ برگزار می‌شود. در این رویداد، ۴ پانل تخصصی با عنوان «نقش زنان در مدیریت بهینه مصرف و زیست‌بوم نوآوری»، «چالش‌ها و راهکار‌های توان‌افزایی زنان در مدیریت فناوری»، «نقش زنان در مدیریت مالکیت فکری با رویکرد تجاری‌سازی محصولات فناورانه» و «انتقال تجربیات موفق زنان در تولید محصولات فناورانه و چالش‌های پیش روی آنان» برگزار خواهد شد. برگزاری رویداد‌های ارائه نیاز‌های فناورانه و ارائه به سرمایه‌گذار (دوشنبه استارت‌آپی) با محوریت آب، برق و انرژی نیز بخش‌های دیگری از این رویداد دو روزه است.

پیشتر طی فراخوانی که صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور شناسایی طرح‌های فناورانه حوزه آب، برق و انرژی، در اوایل آذر ماه منتشر کرد، بیش از ۴۰ طرح مرتبط شناسایی و پس از برگزاری جلسات متعدد داوری، ۱۰ طرح برتر با توجه به شاخص‌هایی مانند نقش کلیدی زنان در توسعه محصول و مدیریت شرکت، نوآوری و پیچیدگی فنی محصول، نقش محصول در مدیریت مصرف، فروش داخلی و صادرات انتخاب شد.

همچنین صندوق نوآوری به منظور شناسایی استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر، فراخوان دیگری را منتشر کرد و طی آن هفت استارت‌آپ مرتبط برای ارائه در رویداد دوشنبه استارت‌آپی انتخاب شد.

در این رویداد دو روزه، که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری پژوهشگاه نیرو، انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران و شتابدهنده کاریز اعتماد برگزار می‌شود، ضمن برپایی نمایشگاهی از ۱۰ طرح برتر، در مراسم اختتامیه رویداد از طرح‌های برگزیده تقدیر خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:  14 دی ۱۳۹۹، کد خبر:902051، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین