پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۴۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
جلسه تودیع و معارفه محمد تقی امیری خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در محل فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی برگزار شد.
شعار سال: دکتر احمدی، معاون امور فرهنگی و دفتر توسعه ورزش همگانی، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع وزارت، اکبری سرپرست فدراسیون و حسین دهقانی سرپرست دبیری فدراسیون و جمعی از کارکنان فدراسیون از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

در ابتدای مراسم عبدالحمید احمدی ضمن تشکر از اکبری سرپرست فدراسیون، حسین دهقانی سرپرست دبیری فدراسیون به دلیل زحمات و سرپرستی در فدراسیون ورزش‌های روستایی گفت: عرصه ورزش‌های روستایی عرصه‌ی خطیری است و پذیرش مسئولیت راهبری آن در قیاس با سایر فدراسیون‌های ورزشی دشوارتر است.

دکتر احمدی در ادامه گفت: ماهیت کار این فدراسیون با فدراسیون‌های دیگر تفاوت دارد چرا که کار این فدراسیون راهبردی است.وی بیان کرد: روستاییان سرشار از استعداد و توانمندی هستند که باید با برنامه ریزی جامع و اصولی شرایط ورزش را برای جامعه روستایی فراهم نماییم.
 
رشد و توسعه ورزش‌های سنتی

دکتر احمدی در پایان افزود: بازی‌های بومی محلی و ورزش‌های سنتی و آیینی برای ما گنجینه هستند در واقع ورزش‌های سنتی پشتوانه خوبی هستند برای ورزش قهرمانی لذا باید حمایت‌های لازم صورت گیرد تا شاهد رشد و رونق این ورزش‌ها باشیم.

در ادامه محمد تقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه گفت: بنده به عنوان یک شاگرد افتخاری نصیبم شد تا در خدمت جامعه ورزش روستایی باشم.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم با همدلی و هم افزایی و با همکاری اهداف و سیاست‌هایی که برای ارتقای ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در نظر داریم گام برداریم؛ بنابراین باید به جای حرف زدن در میدان کار مرد عمل باشیم تا بتوانیم موجبات رشد و توسعه ورزش‌های سنتی را فراهم نماییم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۴دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۱۴۴۷۰، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
توسعه مندي در زمينه ورزشي وعده پوچي هست كه حالا حالاها به نتيجه نميرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
ما در زمينه فرهنگي چه كرديم كه اين ها هنوز براي نسل جوان جذاب باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
بهترين سايتي كه انتصابات رو توش خبر ميدن همين شعار سال هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین