پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۸۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
نماینده مردم مرودشت در مجلس در رابطه با طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور گفت: این طرح اعلام وصول شده و برای بررسی نهایی به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شده که به زودی برای رای گیری به صحن می‌آید.
شعار سال: «جلیل رشیدی کوچی»، نماینده مردم مرودشت در مجلس در رابطه با طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور گفت: این طرح اعلام وصول شده و برای بررسی نهایی به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شده که به زودی برای رای گیری به صحن می‌آید. با توجه به اهمیت موضوع تلاش می‌کنیم تا این طرح را با استفاده از آیین نامه داخلی مجلس و قوانین ذیربط سریعتر در دستورکار مجلس قرار دهیم و انشاالله نمایندگان هم، نگاه مثبت به این طرح خواهند داشت تا از جایگاه مسئولیت‌ها و مسئولین صیانت شود.  

او در رابطه با تعداد امضا‌های این طرح ادامه داد: این طرح با قید فوریت ارایه شد و در همان ساعت اولیه به ۵۰ امضا رسید و اگر وقت بیشتری را صرف می‌کردیم تعداد امضا‌ها افزایش می‌یافت. تلاش می‌کنیم تا این طرح را تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ به نتیجه برسانیم این طرح باید تا قبل از انتخابات به سرانجام برسد.

عضو کمیسیون شورا‌ها در مجلس در مورد نگاه شورای نگهبان به این طرح گفت: این امکان وجود دارد که مخالفت‌هایی با این طرح صورت بگیرد، زیرا مجلس ۲۹۰ نفر تصمیم گیرنده دارد و کار را سخت می‌کند  تا در جهاد اقناع سازی اکثریت قدم برداریم، این یک طرح صیانتی است و ضرری به کسی نمی‌زند و هزینه‌ای ندارد. در این راستا مسئولین پس از اتمام وظیفه خود با هماهنگی از کشور خارج خواهند شد.  

او در پایان افزود: به نظرم مخالفت جدی با این طرح صورت نمی‌گیرد این طرح واضح و شفاف است، شورای نگهبان نگاه هم جهت با مجلس به این طرح دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۱۱۱۶۰۱۹، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
انتخابات 1400 در ايران ممكنه با بي توجهي و عدم استراتژي اصولگرايان دباره فاجعه بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
الان خروج مسولین مهم نیست خروج خانواده‌ این افراد است باید جلوی این کار را بگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین