پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۳۲۱۲۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران، گفت که نظرسنجی‌های انجام شده در پایتخت نشان می‌دهد که در شرایط کرونا، مردم دچار مشکلات معیشتی شده و نیازمند حمایت برای گذران زندگی هستند و معیشت ۳۵ درصد مردم به کار روزمره گره خورده است.

شعار سال:محمدرضا جوادی یگانه طی مصاحبه با روزنامه همشهری گفت که در یک نظرسنجی‌ از مردم پرسیدیم اولویت‌ اول و دوم‌شان را در شرایط شیوع کرونا چیست و برخلاف انتظار، ۵۱ درصد «اشتغال» را اولویت اول و ۴۹درصد «سلامت» را اولویت دوم خود اعلام کردند، یعنی مردم دچار مشکلات معیشتی شده و نیازمند حمایت برای گذران زندگی هستند.

معاون شهردار تهران اضافه کرد که در یکی دیگر از نظرسنجی‌های انجام شده از مردم تهران، ۳۵ درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند معیشت آنها به ‌کار روزمره گره خورده است.

جوادی یگانه با اشاره به برخی مخالفت‌های اولیه از سوی بعضی افراد در حوزه فعالیت‌های دینی با تعطیلی فعالیت‌های دینی و مذهبی، گفت که در ماه رمضان گذشته ۸۲ درصد مردم و در ماه محرم نیز ۷۲ درصد مردم با برگزاری مراسم مذهبی در شرایط شیوع کرونا «مخالف» بودند.

معاون شهردار تهران افزود که در پاسخ به این سوال که آیا با شیوع ویروس کرونا به دورهمی خانوادگی رفته‌اند یا از برگزاری چنین دورهمی‌هایی خودداری کرده‌اند، ۶۰ درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که با آغاز شیوع ویروس به مهمانی خانوادگی نرفته‌اند و ۳۸ درصد نیز پاسخ دادند که در مهمانی‌ها به‌شدت محدود شرکت کرده‌اند.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
وقتی ایشون داره امار میده 35 درصد مردم یعنی اوضاع به شدت فاجعه ست به شدت
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
به نظرم از چیزی که مدت هاست خراب شده و چیزی ازش باقی نمونده صحبت نکنیم: معیشت مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
مردم خیلی وقته معیشت خودشون رو از دست دادن و دارن جیره خواری میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
سی و پنج درصد مردم خیلی‌ زیاده یعنی این سی و پنج درصد بدون زن و بچه شان حساب شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین