پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۱۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
مهندس امیر امینی رئیس امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین این سازمان، در پاسخ به نامه اخیر رئیس محترم هیات مدیره دیدبان شفافیت، نحوه واگذاری اموال و دارایی‌های عمومی در بودجه ۱۴۰۰ را غیرشفاف خوانده بود؛ نوشت: مسئولیت توقف سیاست کلان کشور در استفاده از توان بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد به دوش آنانی است که بدون داشتن اطلاع از جزئیات، با بیان کلیات سعی در اجرای منویات خود دارند.
شعار سال: شایسته است به جای متوقف کردن فرآیند سرمایه گذاری بخش غیر دولتی و فرار سرمایه‌ها، اصلاحات مد نظر را کارشناسانه اعلام نمایید.

نامه رئیس محترم هیات مدیره دیدبان شفافیت و عدالت به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اگرچه به این سازمان ارسال نشده و فقط در فضای رسانه‌ای منتشر شده است؛ اما با پاسخ یکی از مدیران این سازمان روبرو شد.

مهندس امیر امینی رئیس امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین این سازمان، در پاسخ به نامه اخیر رئیس محترم هیات مدیره دیدبان شفافیت و که نحوه واگذاری اموال و دارایی‌های عمومی در بودجه ۱۴۰۰ را غیرشفاف خوانده بود؛ نوشت: مسئولیت توقف سیاست کلان کشور در استفاده از توان بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد به دوش آنانی است که بدون داشتن اطلاع از جزئیات، با بیان کلیات سعی در اجرای منویات خود دارند.

او در این نامه یادآور شده که دیوان عدالت اداری، درخواست توکلی برای ابطال دستورالعمل شرایط واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به بخش غیردولتی را تایید نکرده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۳دی۱۳۹۹، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
در دورهاي قبلي انگار سازمان ها اصلا پاسخگويي و دفاع از خودشون رو بلد نبودن در دولت روحاني اين مورد ميتونه مورد تشويق قرار بگيره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
اگه اين اسمش پاسخگويي هست همون بهتر كه نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین