پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۲۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل مذهبی در دانشگاه ها قوی نیست و به نماز کم توجهی می شود و به شعائر اسلامی بها داده نمی شود.

شعار سال:

محمد قمی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در موضوع استیضاح وزیر علوم چه مسائلی را مطرح خواهید کرد؟ گفت: فضای فرهنگی و مذهبی حاکم بر دانشگاه ها جو خوبی نیست و وزیر باید پاسخ دهد که برای تغییر این فضا چه اقداماتی را انجام خواهد داد.

این نماینده اصلاح طلب در مجلس دهم اردوهای مختلط در فضای دانشگاه های کشور را بر خلاف فرهنگ اسلامی عنوان کرد و افزود: دانشگاه ها به جایی رسیده اند که دانشجویان به خاطر کسب علم درس نمی خوانند بلکه به خاطر نمره درس می خوانند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس وضعیت مسائل علمی در دانشگاه ها را مناسب و مطلوب خواند ولی نسبت به ضعف مسائل فرهنگی و مذهبی ابراز گلایه کرد.

وی با بیان اینکه هنوز معلوم نیست چه کسانی طرح استیضاح وزیر  علوم را امضا کرده اند و موارد آن چیست، خاطر نشان کرد: وقتی این مسئله مطرح شد مجلس هم تعطیل بود و ما از طریق راه های غیر رسمی مطلع شدیم و برخی آقایان گفتند وزیر علوم باید استیضاح شود.

قمی با اشاره به اینکه موارد استیضاح هنوز مشخص نشده و معلوم نیست که در مورد چه مسائلی سوال می شود، ادامه داد: الان زمان مناسبی برای استیضاح نیست چون دوره دولت در حال پایان است واگر هم استیضاح رای بیاورد دولت می تواند تا سه ماه سرپرست بگذارد و بعد هم که دولت تمام می شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسائل مذهبی در دانشگاه ها قوی نیست و به نماز کم توجهی می شود و به شعائر اسلامی بها داده نمی شود.

وی این اقدام را به ضرر آموزش عالی خواند و گفت: هنوز موارد استیضاح نوشته نشده ولی هر خلاف و ابهامی که انجام شده مجلس می تواند در مورد آن سوال کرده و وزیر را استیضاح کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 19 مهر 1395، کد مطلب:  230703   : www mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین