پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۵۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
رئیس جمهوری آمریکا از کاهش حضور نظامیان امریکا در عراق و افغانستان و سرمایه گذاری ۲.۵ تریلیون دلاری در ساخت تجهیزات نظامی، خبر داد.
شعار سال: رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای به کاهش نیروی نظامی این کشور در افغانستان، عراق و سوریه اشاره کرد، اما گفت ۲.۵ دلار در ساخت تجهیزات نظامی این کشور سرمایه‌گذاری شده است.

در بیانیه کوتاهی که دونالد ترامپ شامگاه پنج‌شنبه در غیاب دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، در تارنمای کاخ سفید منتشر کرد، این ادعا را مطرح کرد.

وی افزود: نیرو‌های نظامی ایالات متحده در افغانستان در کمترین حد ۱۹ سال قرار دارند. به همین ترتیب، عراق و سوریه نیز در پایین‌ترین نقطه طی سال‌های گذشته قرار دارند.

رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد: من همیشه به توقف جنگ‌های بی پایان متعهد خواهم بود.

ترامپ در عین حال اظهار کرد: بازسازی ارتش و حمایت از مردان و زنان شجاع با لباس فرم، افتخار بزرگی است. ۲.۵ تریلیون دلار از جمله در تجهیزات (نظامی) زیبای جدید که همه ساخت ایالات متحده آمریکا است، سرمایه‌گذاری شد.

ترامپ اشاره نکرده است که این تجهیزات زیبای ساخت آمریکا، به کجا می‌رود، بر روی کدامین مردم بی‌گناه در این جهان ریخته می‌شوند و ارتباط عاملان این جنایت‌ها با دولت ایالات متحده چیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از جماران، تاریخ انتشار:۲۶ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۱۴۹۱۹۴۷، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
ترامپ بلای بدی رو سر نیروی نمادین و رسانه ای امریکا اورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
در زمینه تجهیزات نظامی در ایران باید بدونیم که همین ها هست که تا الان کشور ما رو از گزند دشمن ها و خصومت ورزی اون ها حفظ کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین