پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۲۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از مساعدت صندوق رفاه دانشجویان برای خرید تجهیزات کمک آموزشی دانشجویان روشندل خبر داد.

شعار سال: الیاس منیری با اشاره به جلسه وبیناری معاونت امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با نمایندگان دانشجویان دارای آسیب بینایی گفت: این جلسه به منظور بررسی و رسیدگی به نیازهای خاص این گروه از دانشجویان به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: برای اولین بار است که برای تامین تجهیزات و نیازهای فردی، تجهیزات و نیازهای عمومی و همچنین نیازهای خدماتی رفاهی دانشجویان روشندل جلسه ای با حضور نمایندگان این دانشجویان برگزار می شود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان افزود: صندوق رفاه دانشجویان سال گذشته و امسال اعتباری را برای تامین تجهیزات مورد نیاز دانشجویان دارای آسیب بینایی در اختیار دانشگاه ها قرارد داده است تا تجهیزات مورد نیاز آنها توسط دانشگاه ها تامین شود که در این جلسه نمایندگان دانشجویان مذکور نیاز اصلی این دانشجویان که عمومیت دارد را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه اعتباری که برای خرید تجهیزات مورد نیاز دانشجویان روشندل در اختیار دانشگاه ها قرار گرفته، امسال افزایش چشمگیری داشته است، افزود: تا کنون سه جلسه با حضور نمایندگان امور دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم و نمایندگان این گروه از دانشجویان برگزار شده است که بعد از برگزاری یک جلسه دیگر نهایی می شود.

منیری ادامه داد: همچنین در این جلسه زمینه تجهیزات فردی مواردی مانند: لپ تاپ، تلفن همراه، دستگاه ضبط و پخش و نرم افزارهای کاربردی تبدیل تصویر به متن (OCR)، در زمینه نیازها و تجهیزات عمومی، تولید و توزیع منابع صوتی با کیفیت و همچنین تقویت پایگاه کتاب های صوتی دانشگاه تهران (که قابل دسترس همه دانشجویان است) مورد تاکید قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۲۳۱۲۸، www.mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
ادم که این خبر های خوب رو میشنوه و میخونه واقعا از ته دلش خوشحال میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
باید این عزیزان رو تا جایی که میدونیم مورد حمایت وبژه خودمون قرار بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین