پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
شرکت متعهد به تحویل خودرو به تعداد زیادی از شهروندان ثبت نام شده بوده و یکباره از همه چیز شانه خالی می‌کند. قصد تشدید اختلافات و انعکاس نارضایتی‌ها را نداشتیم، اما با شفاف سازی نسبتا آبکی شرکت، توجه شما را به گزارشات مربوط به تجمع شهروندان ناراضی مقابل وزارت صمت و گلایه‌های صورت گرفته از این شرکت، در کنار گزارش شفاف سازی شرکت جلب می‌کنیم.

شعار سال: شركت آذویكو نسبت به انتشار ویدیوهایی در رسانه های اجتماعی کشور که تریلی حامل هشت دستگاه ام جی ۳۶۰ را به تصویر می کشد، شفاف سازی كرد.
 
 با توجه به اهمیت موضوع و با هدف شفاف سازی افکار عمومی، شرکت آذویکو به بررسی ویدیوهای منتشر شده پرداخت و در این بررسی مشخص شد كه خودروهای مورد اشاره، هشت دستگاه خودروی تولیدی شرکت سایک موتور چین بوده و مقصد آن ها، كشور عراق است که از طریق بندر لنگه وارد کشور شده و پس از بارگیری و عبور از چند شهر ایران به مرز عراق خواهد رسید و از کشور ایران تحت عنوان عبور ترانزیتی استفاده می شود.
 
شرکت آذویکو ضمن انتشار بارنامه های مربوط به خودروهای مذکور به شماره ۹۹۵۶۰۱۲۱۱۷ صادره از بندر لنگه اعلام کرد: شماره گذاری شاسی خودروهای تولیدی در سراسر دنیا از الگوی استاندارد WMI تبعیت می کند و هر شرکت خودروسازی دارای سه حرف اختصاصی خود در این الگو می باشد و در بارنامه تریلی حامل خودروهای ام جی ، سه حرف مندرج در شماره شاسی خودروهای حمل شده LSJ و متعلق به شرکت سایک موتور چین است در حالی که شماره شاسی خودروهای شرکت آذویکو با حروف اختصاصی NB6 شروع می شوند.
 
از سوی دیگر ، کارکتر هفتم در شماره شاسی این خودروها حرف E است که نشان دهنده این است که این خودروها اتوماتیک معمولی هستند در حالی که خودروهای آذویکو توربو هستند.
 
همچنین حرف G مندرج در شماره شاسی نشان دهنده سایت تولیدی خودروها است که نانجینگ چین است.
با توجه به موارد ذکر شده واضح و مبرهن است که این خودروها ترانزیتی بوده و ربطی به شرکت صنعت خودرو آذربایجان ندارند و این موضوع از طریق گمرک قابل پیگیری می باشد.
 
تولید خودروهای ام جی ۳۶۰ همزمان با تحریم صنعت خودروسازی کشورمان توسط آمریکا و تعلیق همکاری سایک موتور با آذویکو و توقف ارسال قطعات توسط شرکت سایک موتور به ایران متوقف شده است و خطوط تولید کارخانه آذویکو در حال حاضر در حال تولید خودروهای جدید لوکسژن می باشد که به زودی به مشتریان تحویل داده خواهند شد.


بعد از مطالعه توضیحات این شرکت، بد نیست که ببینید شهروندان معترض تجمع کرده در برابر وزارت صمت در خصوص این شرکت چه می گویند.

شهروندان مدعی هستند که شرکت آذویکو ( صنعت خودروی آذربایجان)بعد از تحریم خودرویی ایران توسط آمریکا در اردیبهشت 1397 ، تا تیرماه 1397 به ثبت نام MG360 ادامه داد . شش هزار پیش فروش کرده و به تعهد خود عمل نکرده است. تا یک سال حتی کمترین صحبتی نمی کرد و جدول زمان بندی های مکرر ارایه می نمود.

پرداختی ها یک مرحله ای و دو مرحله ای بوده است. افرادی هستند که حتی کل اقساط را پرداخت کرده اند.

اوایل 1399 بعد از افزایش فشار 746 خودرو را تحویل داده اند. تعزیرات گویا این شرکت را محکوم کرده است.

به مراجع مختلف شکایت شده و تجمع هجدهم در مقابل وزارت صمت برگزار شد و گویا ادامه هم دارد. مدیران شرکت در صحبت هایی بی اساس می گویند بیایید اصل پول و سود و سود تاخیر را بگیرید. پولی که چرخ پراید هم نمی شود.

نکته جالب تر اینکه، گروهی هم بودند که یک سال پیش انصراف داده اند اما هنوز تسویه نشده اند؟ و .... .
منتظر توضیحات شرکت آذویکو در خصوص ادعای ذی نفعان معترض به عملکرد شرکت هستیم( کلیه فایل های صحبت معترضین به عملکرد اذویکو، نزد پایگاه تحلیلی خبری شعار سال محفوظ است).


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ، برگرفته از منابع مختلف

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین