پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۳۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
علی رغم هشدارهای کارشناسان و جامعه شناسان در خصوص افزایش ازدواج در میان افراد کم سن و سال و کوودک همسری؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از افزایش وام ازدواج تا حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان برای برای مردان کمتر از ۲۵ سال و زنان کمتر از ۲۳ سال خبر داد.

شعار سال : علی رغم هشدارهای کارشناسان و جامعه شناسان در خصوص افزایش ازدواج در میان افراد کم سن و سال و کوودک همسری؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از افزایش وام ازدواج تا حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان برای  برای مردان کمتر از ۲۵ سال و زنان کمتر از ۲۳ سال خبر داد.

 رحیم زارع  در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه؛ وام ازدواج برای مردان کمتر از ۲۵ سال و زنان کمتر از ۲۳ سال هر یک ۱۰۰ میلیون تومان و مجموعاً ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود و برای بقیه زوجین هر کدام ۷۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۴۰ میلیون تومان می‌باشد.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران ، تاریخ انتشار 30 دی 99 ، کد خبر : 100111 ، didbaniran.ir

 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین