پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
شهردار بندر بوشهر در جلسه شهرداران استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر در نقطه عالی مرزی و استراتژیکی قرار دارد افزود: متاسفانه با توجه به این پتاسیلها حرکت هایمان در شهرهای استان کند است

شعارسال: غلامعلی میگلی نژاد که در نخستین جلسه هم اندیشی شهرداران استان ، میزبان شهرداران استان بود اظهار داشت : قدر داشته هایمان را نمی دانیم و اگر یک رابطه منطقی با دولت داشته باشیم بیشتر می توانیم بهره ببریم.

شهردار مرکز استان با اشاره به مشکلات مالی دولت در سالجاری اظهار داشت: ما در شهرداری های استان باید به دور از سیاست زدگی و با توجه به داشته ها و توانمندی هایمان خودکفا عمل کنیم تا در مواقع بحران مالی دولت، دچار چالش نشویم.

شهردار بندر بوشهر با تاکید بر تقویت بدنه شهرداریهای استان در جهت احقاق حق و مطالبات شهرداریها اظهار داشت: تشکیل کمیته های تخصصی اگر خوب اجرا شود می تواند به سایر شهرداریهای دیگر استانهای کشور تسری داده شود و زمینه ساز و شروع خوبی برای پیشبرد گرفتن مطالبات شهرداریها از سه قوه مجریه و مقننه و قضائیه باشد .

میگلی نژاد با ارایه پیشنهاد برگزاری دوره ای نشست مشترک هم اندیشی میان شهرداریهای استان افزود: پیشنهاد می کنم که کمیته های تخصصی نظیر کمیته های درآمدی ، برنامه ریزی ، فرهنگی و اجتماعی و مشارکت های مردمی و سایر موارد میان شهرداریهای استان تشکیل شود.

میگلی نژاد با اشاره به این مطلب که شهرداری ها نقش کم نظیری در رضایت مندی مردم دارند خطاب به شهرداران استان خاطرنشان کرد:در یک استان هستیم با هم تدبیرو همفکری کنیم که اگر هماهنگی و همدلی بین شهرهای استان صورت گیرد می توانیم یک خیز جدی در حوزه توسعه عمرانی ایجاد کنیم.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به این مطلب که امروزه دیگر نمی شود که تنها نگاهایمان به شهرهای خودمان باشد و وضعیت سایر مناطق استان را نادیده بگیریم تصریح کرد:

تصور کنید که ما سی و هفت شهر استان در کنار هم قرار بگیریم و هر شهر یک میلیارد تومان اعتبار بگذارد می شود یک پروژه بزرگ را برای کل استان ایجاد کنیم که در آینده برای همه استان درآمد زا باشد.

وی ادامه داد: فرقی هم نمی کند که این پروژه استانی در کجا واقع است در بردخون باشد یا در تنگ ارم یا دوراهک.مهم این است که کل استان از آن منتفع می شوند.

شهردار بوشهر با قدردانی از استاندار بوشهر اذعان کرد: استاندار محترم جناب دکتر سالاری از آنجایی که بومی استان هستند دل در گرو استان دارند و به استان بوشهر عشق می ورزند، همچنین باید از معاون عمرانی استانداری آقای باستی که تجارب متعددی در استان دارند و من مطئنم که همه تلاششان برای پیشرفت شهرها انجام خواهند داد قدردانی کرد.

عبدالخالق برزگر زاده ، ریاست شورای اسلامی شهر بوشهر

برزگرزاده با اشاره به این مطلب که طی بررسی های به عمل آمده از زمان روی کار آمدن شورای اسلامی شهرها میزان عزل و نصبهای شهرداران کاهش یافته است خطاب به شهرداران شرکت کننده در این نشست افزود:شوراهای شهرها انتقال دهنده نظرات مردم هستند و آنها را به عنوان کمک خود ببینید.

برزگرزاده با اشاره به اینکه شهرداریها دستگاههای گسترده ای هستند که در همه زمینه ها می توانند خدمت کنند اظهار داشت: آینده نگر باشیم نباید کارهایمان فقط برای دوره مدیریت خودمان باشد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: شهرداران استان برنامه محور شهرها را تنظیم کنند .

برزگرزاده با اشاره به این مطلب که شهرداریها وارد عرصه های جدید شوند پیشنهاد کرد که شهرداری ها از طرح های مثل هتل یا بیمارستان که کل استان می توانند از آن بهره ببرند حرکت کنند.

احمد شیخیانی ، شهردار خورموج

شهردار خورموج با اشاره به اولویتهای شهرداریها استان اظهار داشت: آسفالت معابر، پارک های محله ای ، زمین های ورزشی از موارد ضروری توسعه شهرهای استان است.

احمد شیخیانی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی شهرداریهای استان افزود: یکی از مشکلات شهرداران کار با نیروهای ضعیفی است که در بدنه شهرداریها باقی مانده که اینها عمدتا نمی توانند کمکی به تلاشهای شهرداران جهت اقدامات توسعه گرایانه باشند که یا باید تشویق شوند که همپای نیروها حرکت کنند یا اینکه فکری جدی به حال آنها باید کرد.

وی در ادامه تاکید کرد که باید شهرداریها نقش فعالتری در انتقال تجارب نیروهای کارشناس و متخصص به یکدیگر داشته باشند .

شیخیانی در ادامه با تاکید بر تقویت نیروهای سازمانی شهرداری افزود: در حال حاضر در دعواهای حقوقی ، فردی با در اختیار قرار گرفتن یک وکیل قوی می تواند نیروی حقوقی شهرداریها غلبه کند از این رو تشکیل یک تیم حقوقی قوی که برای کل شهرداری های استان اقدام کند پیشنهاد می شود.

شهردار خورموج با ستایش اقدامات انجام شده در ماههای اخیر در شهر بوشهر اظهار داشت : مرکز استان باید نمونه باشد و با اهمیت فوق العاده ای که برای همه ما دارد خوشبختانه ما شاهد تغییرات خوب و وسیعی در آن هستیم که باید به آقای میگلی نژاد تبریک و خسته نباشید گفت.

شیخیانی اظهار امیدواری کرد : جلسات هم اندیشی شهرداریهای استان ادامه داشته باشد.

عبداله کردگار ، شهردار اهرم

شهردار اهرم نیز در این نشست ضمن قدردانی از شهرداری بوشهر به دلیل تشکیل نشست هم اندیشی شهرداران استان اظهار داشت: اگر خدماتی در شهر ایجاد می شود بر می گردد به عملکرد شهرداریها و شایسته بود که شهرداریها در کنار یکدیگر باشند تا بتوانند قوی تر در عرصه خدمات رسانی وارد شوند.

عبداله کردگار با تاکید بر اقدامات خوبی که در شهر بوشهر صورت گرفته اظهار داشت: اقدامات شهرداری مرکز استان الگوی خوبی برای شهرداری های دیگر استان است.

نوروز نوروزی،شهردار بوشکان

شهردار شهر بوشکان خواستار تشکیل تشکیل کمیته سرمایه گذاری و متخصصین میان شهرداریها در استان شد.

نوروزی با اشاره به ضرورت تبادل افکار میان شهرداریهای استان در راستای خدمات هر چه بهتر به شهروندان اظهار داشت: سرمایه گذاری برای شهرداریها سود آور باشد.

شهردار بوشکان با تاکید بر نگاه ویژه مسئولان استان به شهرداریها تصریح کرد: باید ظرفیت همه شهرهای استان دیده و بررسی شود.

نوروزی از میزبانی شهرداری بوشهر تشکر کرد و خواستار ادامه جلسات هم اندیشی شهرداران استان شد.

عبدالنبی امیری ، شهردار تنگ ارم

شهردار شهرتنگ ارم نیز در این جلسه پیشنهاد فعال شدن کمیته های تخصصی ن مشترک میان شهرداری های استان را مطرح کرد.

عبدالنبی امیری با اشاره به اینکه اولین تجربه شهرداریش را در شهر تنگ ارم پشت سرمی گذراند: تنها شهرداری هستم که از نعمت شورای اسلامی شهر بی بهره هستم

شهردار تنگ ارم بر تشکیل یک صندوق مشترک سهام میان شهرداریها به صورت مساوی تاکید کرد.

امیری همچنین با اشاره به ظرفیتهای گردشگری شهرتنگ ارم مانند گور دختر اظهار داشت:این ظرفیتهایی است که مربوط به کل استان است و می توانیم در زمینه های همچون هتل ، فضای اقامتی گردشگری سرمایه گذاری کنیم.

عبدالحمید صفایی شهردار شهر وحدتیه

شهردار شهر وحدتیه نیز ضمن تقدیر از برگزاری این نشست خواستار فعال شدن کمیته های تخصصی میان شهرداری های استان شد.

صفایی ضمن تشکر از معاون عمرانی استاندار مهندس باستی به دلیل تخصیص بخشی از اعتبارات مورد نیاز شهرداریها

بر بهره بردن از ظرفیتهای گردشگری برای توسعه شهرهای استان تاکید کرد.

ابوالقاسم درویشی، سرپرست شهرداری بردخون

سرپرست شهرداری بردخون نیز بااشاره به ضرورت تشکیل جلسات مشورتی شهرداران استان اظهار داشت: از سازمان همیاری شهرداریها توقع می رود که جهت تقویت شهرداریهای استان که با مشکلات متعددی روبرو هستند اقدامات موثرتری از خود نشان بدهد.

در پایان این نشست مقرر شد که شهر خورموج میزبان جلسه آتی شهرداران استان بوشهر باشد.

نخستین جلسه هم اندیشی شهرداران استان در روز پنجشنبه ۲۱ آبان در سالن کنفرانس شهرداری بندر بوشهر تشکیل شد.


از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر

از تقویت بدنه شهرداری های استان تا تشکیل کمیته های تخصصی/ تصاویر


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت سوک، تاریخ انتشار: 23آبان 1394، کدخبر:173691:www.sook.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین