پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۰۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲
در لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت برای نخستین‌بار برای برخی رفتار‌ها علیه جسم، روان و یا حیثیت زنان جرم‌انگاری شده است. حالا دیگر ارسال پیامک‌های مستهجن یا تماس بدنی یک مرد با زن در اماکن عمومی که منجر به آزار زنان شود بدون مجازات نخواهد بود. همچنین در این لایحه دیه زنان سرپرست خانوار برابر با دیه مردان در نظر گرفته شده و تفاضل دیه مقتولین زن هم در صورت عدم تمکن مالی اولیای دم، ازمحل صندوقی پرداخت خواهد شد که در این لایحه دیده شده است. در این گزارش با برخی جزییات این لایحه آشنا شوید.
شعار سال: در لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت برای نخستین‌بار برای برخی رفتار‌ها علیه جسم، روان و یا حیثیت زنان جرم‌انگاری شده است. حالا دیگر ارسال پیامک‌های مستهجن یا تماس بدنی یک مرد با زن در اماکن عمومی که منجر به آزار زنان شود بدون مجازات نخواهد بود. همچنین در این لایحه دیه زنان سرپرست خانوار برابر با دیه مردان در نظر گرفته شده و تفاضل دیه مقتولین زن هم در صورت عدم تمکن مالی اولیای دم، ازمحل صندوقی پرداخت خواهد شد که در این لایحه دیده شده است. در این گزارش با برخی جزییات این لایحه آشنا شوید.
تعداد بازدید : 5

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین