پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
جمعی از اعضای هیات علمی مراکز پژوهشی زیر مجموعه یا تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به دکتر نوبخت، مراتب اعتراض خود را به تفاوت دو برابری حقوق و مزایای همکاران عضو هیئت علمی گروه پزشکی با سایر گروه‌ها، اعلام داشتند. افراد معترض مدعی هستند که بحث کارانه برای هیات علمی علوم پزشکی، متاسفانه عدالت پرداخت را بشدت زیر سوال برده است.

شعار سال:دکتر بهزاد قره یاضی به نمایندگی جمعی از اعضای هیات علمی غیر پزشکی در نامه ای اعتراضی به دکتر نوبخت بیان داشته است که:

اینجانب به نمایندگی از جامعه علمی کشور به جنابعالی اطمینان می دهم که اکثریت قریب به اتفاق اعضاي هیئت علمی دانشگاهها و مراکز پژوهشی کشور با وجود همه مشکلات ناشی از تحریم هاي ظالمانه بین المللی و با وجود عدم دسترسی کافی به منابع، تجهیزات کالیبره و مواد مصرفی تازه و تاریخ نگذشته همچنان به افتخار آفرینی ادامه داده و خواهند داد. اما انتظار جامعه دانشگاهی از دولتی که خود در استقرار و استمرار آن سهیم بوده و هستند این است که به عنوان حداقل، یکسان سازي حقوق و "مزایاي" همکاران دانشگاهی گروه غیر پزشکی با عزیزان گروه پزشکی با رتبه و سوابق و درجه یکسان، "صد درصد" یکسان باشد. بدیهی است درآمد ناشی از حق نظارت بر داروخانه ها، دارا بودن مراکز تشخیص و آزمایشگاه هاي شخصی، دارا بودن مطب خصوصی و ویزیت و انجام اقدامات پزشکی مانند دندانپزشکی، جراحی و غیره در خارج از ساعات اداري تفاوت کافی را براي جبران زحمات فراهم می اورد. یقین دارم که جامعه پزشکی نیز در این راه با همکاران خود در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی همصدا هستند و مایلند حقوق و مزایاي مستمر اعضاي هیئت علمی گروه هاي پزشکی و غیر پزشکی به طور کاملا یکسان باشد و اعتبار سرانه براي فعالیت هاي فوق العاده آنان نیز به طور میانگین و علی السویه براي همه اعضاي هیئت علمی فارغ از رشته تحصیلی آنها فراهم شود.

اصل نامه دکتر قره یاضی، به پیوست ارایه شده است.

 
فایل پی دی اف

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین