پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
سازمان تبلیغات اسلامی این روز‌ها در حالی با مشکل پرداخت حقوق کارمندان مجموعه‌های رسمی تحت مدیریت خود مواجه شده که چندی قبل در اقدامی عجیب، مجموعه رسانه‌ای اطلس را با قیمت ۲۰ میلیارد تومان از سپاه خریداری کرد.

شعار سال:داستان گویا داستان جیب خالی و پر عالی سازمان تبلیغات اسلامی است. سازمان تبلیغات اسلامی این روزها در حالی با مشکل پرداخت حقوق کارمندان مجموعه های رسمی تحت مدیریت خود مواجه شده که چندی قبل در اقدامی عجیب، مجموعه رسانه‌ای اطلس را با قیمت ۲۰ میلیارد تومان از سپاه خریداری کرد.

این اقدام حجت الاسلام محمد قمی که بر طبق شنیده ها احتمالا با هدایت و مشاوره «یاسر جلالی» در سازمان تبلیغات صورت گرفت، مصداق ضرب المثل جیب خالی، پز عالی است. خبرهای کانال «اخبار نیمه محرمانه» نشان می دهد که سازمان تبلیغات اسلامی با گذشت بیش از ده روز از ماه جدید هنوز واریزی مجموعه های خود را نتوانسته بطور کامل انجام دهد و معلوم نیست که با چه افق نگاهی ، مجموعه «مسئله دار اطلس» توسط مدیران سازمان تبلیغات خریداری شد!

برخی از کارشناسان معتقدند که  احتمالا بار مالی تحمیلی مجموعه اطلس باعث تضعیف مجموعه هایی چون «خبرگزاری مهر» و «تبیان» شود. در کنار این اخبار، همچنین شایعات و شنیده هایی نیز به گوش می رسد مبنی بر اینکه ، رایزنی های مجدد و فشرده محمد قمی برای تایید صلاحیت به بن بست خورده بود.

منتظر اخذ و انتشار توضیحات از کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان در این خصوص هستیم. هدف ما تخریب افراد نبوده و اصلاح سازمانی در اولویت کاری ما قرار دارد.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین