پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۲۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
امام جمعه ماهشهر با اشاره به تصمیم وزارت کشور درخصوص تفکیک بندرامام خمینی و ماهشهر به دو شهرستان مجزا، هشدار داد در صورتی که عدالت در موضوع تقسیمات کشوری و حریم و محدوده شهر‌ها رعایت نشود، تبعات بسیار بدی به دنبال خواهد داشت.
شعار سال: او ضمن دعوت مردم به آرامش، تبعات احتمالی تصمیمات را برای کشور سنگین توصیف کرد و هشدار داد تا در این موضوع تمام زوایا در نظر گرفته شود و اقدام ناپخته صورت نگیرد تا حتی آنچه در ذهن انسان هم نیست رخ دهد.

با اعلام جهانگیری معاون رئیس جمهور، بخش تقسیمات کشوری وزارت کشور تصمیم گرفته بندرامام خمینی را از ماهشهر جدا و به شهرستان ارتقاء دهد.

موضوع حریم و محدوده بین دو شهر به یکی از موارد مورد مناقشه در این شهرها تبدیل شده است.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع پتروشیمی، منطقه مجتمع‌های بندری‌ و گمرکی در بین دو شهر قرار دارد و در خصوص قرارگیری آنان در حریم و محدوده کدام شهر مدتهاست تجمعاتی برگزار می‌شود و گاه به تنش کشیده می‌شود.

پیش‌تر‌ درپی تصمیم وزارت کشور برای ارتقاء یک بخش به شهرستان در کازرون تنش‌های جدی و خونین را به دنبال آورده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصرجنوب، تاریخ انتشار ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 47296، asrejonoob.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
امام جمعه ها در ايران واقعا با توان رسانه خوبي كه در بين بچه هاي حزب اللهي دارن تونستن خيلي از مشكلات مارو حل كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
شما ماهشهریا،از چه ترس دارید از اینکه بندر امام به شهرستان تبدیل بشه،باید این مشکل حل بشه وزارت کشور تصمیم دورستی گرفته،مگه امیدیه شهرستان شد آغاجری هم هشدارداد یا به درگیری کشیده شد تقاضا دارم بی جهت مسله رو به بی راه نبرید مردم هردو شهر عزیزند ماهشهر سربندر نداره همه هم وطن هستیم ،نه اینکه به خاطر منافع عده ای جهت گیری کنیم.....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین