پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه سفر به شهرستان فنوج از راه در دست ساخت فنوج- تنگ سرحه بازدید و بر تسریع در تکمیل این محور تاکید کرد.
شعارسال: علی اوسط هاشمی روز جمعه در بازدید از راه فنوج- تنگ سرحه اظهار داشت: با افتتاح این محور تردد برای مردم شهرستان فنوج به سایر نقاط استان و کشور تسهیل می شود.

وی افزود: در سفر گذشته قول پیگیری برای آغاز مجدد عملیات راهسازی این محور را دادم که اکنون با تغییر و ارتقا مشخصات این راه از روستایی به فرعی درجه یک وعده داده شده، محقق شد.

وی گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل این محور اختصاص پیدا خواهد کرد تا دسترسی مردم به سایر نقاط سیستان و بلوچستان آسان شود.

عملیات بازگشایی و ساخت محور فنوج - تنگ سرحه از طریق کلدر به طول 38 کیلومتر از اواخر سال 88 آغاز شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه سفرش به شهرستان فنوج از طرح کشاورزی 25 هکتاری نخیلات و مرکبات محسن مبارکی بازدید کرد.

هاشمی همچنین با خانواده شهید محمدایوب قاضی بخشدار سابق لاشار نیکشهر دیدار کرد.

قاضی سوم اسفند سال 1393 هنگام ماموریت اداری بر اثر واژگونی خودروی اداری بخشداری در محور ترانزیتی نیکشهر- ایرانشهر در نزدیکی روستای هریدوک این بخش به فیض شهادت نایل آمد.

استاندار سیستان و بلوچستان در سفر دو روزه (پنجشنبه و جمعه) به شهرستان فنوج به اتفاق فرماندار، شماری از مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم پس از استقبال گرم قشرهای مختلف مردم، از راه فنوج- تنگ سرحه بازدید و پست برق 20 کیلوولت خیرآباد- رامک این شهرستان را راه اندازی کرد.

بازدید و افتتاح زمین چمن مینی فوتبال، سخنرانی و دیدار با مردم در مسجد جامع فنوج از دیگر برنامه های سفر استاندار سیستان و بلوچستان به فنوج بود.

شهرستان فنوج براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1390 تعداد 156 روستا و آبادی با 45 هزار و 637 نفر جمعیت و 10 هزار و 979 خانوار دارد.

فنوج در 450 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 15 آبان 1394، کدخبر: 81827478 (4970992)، www8.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین