پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۳۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کارشناس و مدرس فوتبال معتقد است دولت اگر چه در ظاهر وانمود می‌کند در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالتی نمی‌کند، اما قطعاً پشت پرده دخالت‌هایی را در این مورد خواهد داشت.
شعار سال: مسعود اقبالی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در هر انتخاباتی دو مساله پیش می‌آید؛ گاهی انتخابات دموکراتیک و گاهی هم بوروکراتیک است. در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال باید این واقعیت تلخ را بپذیریم که دموکراسی در کار نیست.

اقبالی در واکنش به این سوال که آیا شما فکر می‌کنید دولت در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت خواهد کرد گفت: شک نکنید که خواست دولت و وزارت ورزش دخالت در انتخابات فدراسیون فوتبال است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: همین حالا هم که ادعا می‌کنند دخالتی در کار نیست صرفاً به دلیل حساسیت‌های فیفا است که در خصوص دخالت سیاسیون در امور فوتبال هشدار‌های جدی داده است و اگر نه که مطمئن باشید در حال حاضر هم گزینش‌های خود را انجام داده‌اند و سعی دارند انتخابات را به نفع خودشان مصادره کنند.

وی خاطر نشان: کرد در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال من به عنوان یک فرد فوتبالی اصلاً خوشبین نیستم که دولت یا وزارت ورزش اجازه بدهد یک فرد فوتبالی در رأس امور فوتبال ایران قرار بگیرد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه تاکید کرد: آن‌ها با لابی و مافیا می‌خواهند کار خودشان را پیش ببرند و گزینه دلخواه خود را که فوتبالی هم نیست رئیس فدراسیون کنند.

اقبالی یادآور شد: چیزی به اسم انتخابات وجود ندارد. در این فوتبال هر چه دیدیم انتصاب و دست‌های پشت پرده بوده است. وزارت ورزش می‌گوید من کاری به انتخابات ندارم، اما این امکان ندارد و من اعتقاد دارم همین وزارت ورزش حتی اگر حرفی به زبان نیاورد بالاخره با چشم و ابرو هم که شده، گزینه دلخواهش را به اعضای تحت تأثیر خود تحمیل می‌کند و این اتفاق بسیاری ناخوشایندی برای آینده فوتبال این مملکت است.

مسعود اقبالی در پایان گفتگویش تاکید کرد: سال‌هاست که دولت با استفاده از وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت می‌کند و شما امروز نتیجه این نوع نگرش را می‌بینید. آیا این دخالت‌ها نتیجه‌ای جز خرابی به همراه داشته است؟ امیدوارم این بار سرنوشت فوتبال به شکل دیگری رقم بخورد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۴۴۲۵۸، www.mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
باید مردم در زمینه ریاست فدراسیون که قطعا علی کریمی هست یه کارهای بزرگ رسانه ای بکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
باید مردم در زمینه ریاست فدراسیون که قطعا علی کریمی هست یه کارهای بزرگ رسانه ای بکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین