پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
نایب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی گفت: افزایش چشمگیر قیمت مرغ در بازار چند علت دارد که مهمترین آن افزایش نرخ نهاده‌ها است.
شعار سال: حبیب اسدالله نژاد افزود: بالا رفتن نرخ نهاده‌ها باعث کاهش جوجه‌ریزی شده و همین امر قیمت مرغ را بالا برده از سوی دیگر با تصمیم ستاد تنظیم بازار سن کشتار مرغ پایین آورده شد تا نهاده کمتری به مرغداری‌ها داده شود که با این تصمیم عرضه مرغ به بازار ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد چرا که این محصول با سن کمتر و وزن پایین‌تر به بازار می‌رسد.

وی گفت: توزیع نامناسب مرغ در سطح کشور علت این افزایش قیمت است به طوری که برخی استان‌ها که قطب تولید هستند اجازه انتقال آن به دیگر استان‌ها را ندارند.

نایب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی افزود: انتظار این است که هم قیمت مرغ اصلاح شود و هم سهمیه نهاده‌ها به طور کامل در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد همچنین مرغ با وزن بالاتر وارد بازار شود و با توزیع نامناسب و سودجویی نیز مقابله شود تا قیمت این محصول در بازار به ثبات برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آگروفودنیوز، تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: -، agrofoodnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
این گرانی نهاده های دامی برای خیلی از کارکنان این حوزه به نظرم بیشتر بهانه جویی بوده تا چیز دیگه ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین