پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
در بسیاری از مناطق ایران رقابت اپراتورهای فعال در این زمینه باعث شده تا شاهد ارائه امکانات و آنتن دهی مطلوبی در اکثر نقاط کشور باشیم اما هنوزهم بسیاری از مردم شهرستان سرباز از نعمت اینترنت و ارتباط تلفن همراه بی بهره هستند.
شعارسال: تلفن و اینترنت در جامعه امروزی ازنیازهای اساسی محسوب می‌شود به گونه ای که می توان گفت در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی ، آموزشی و غیره از طریق شبکه مخابراتی و زیرساخت های مربوط به آن فراهم می شود.

به بیان دیگر قرن جدید قرن ارتباطات و تکنولوژی است و اینترنت ارتباط های تلفن همراه نقش تاثیرگذاری در زندگی مردم ایفا می کند و گرایش مردم به استفاده از اینترنت و احساس نیاز به این فناوری روز به روز در حال افزایش است.

در طول سال های اخیر تلاش های بسیاری در سطح کشور در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی صورت گرفته است و حتی با روی کار آمدن چندین اپراتور بزرگ تلفن همراه نیز در کشور، دامنه گسترش خدمات تلفت های همراه و اینترنت پرسرعت از کلان‌شهرها تا روستاهای دورافتاده کشیده شده است.

در بسیاری از مناطق ایران رقابت اپراتورهای فعال در این زمینه باعث شده تا شاهد ارائه امکاناتی بسیار خوب و آنتن دهی مطلوبی در اکثر نقاط کشور باشیم ولی هنوز هم برخی استان ها و شهرستان ها از این نعما بی بهره بوده و یا با مشکلات فراوان آن روبه رو هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پاپایا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور 1395 ، کدخبر: 425052 ، www.papaya.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین